Alternativ til næsespray. Er desperat!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

*Mor Til Albert*

Humanincubator skriver:

Du skal ikke bruge næsespray når du er gravid. Bare til info. Kun efter aftale med lægen, men det kan give nedsat blodgennemstrømning i livmoderen. Du behøver ikke købe et "næsehorn". Du kan bare lave dit eget saltvand og snuse det op fra en spiseske. Kog 1/2 l vand og tilsæt en lille teskefuld salt. Så har du den rigtige koncentration. Mange af mine patienter har desuden gavn af den næsespray/skylledims, man kan købe på apoteket, som hedder NeilMed Sinus Rinse. Det er en plastikflaske, man trykker på, så den giver lidt mere tryk.

Jeg er i øvrigt ØNH-sygeplejerske

Jeg har i samråd med min læge fået lov til at bruge næsespray en enkelt gang om dagen. Dog er min forkølelse heldigvis på retur. ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

melila

*Heidi* skriver:

Jeg har (igen) fået hevet en forkølelse i land og nu er jeg ved at være desperat. Jeg har brugt almindelig næsespray til voksne de sidste to dage, da jeg slet ikke har kunnet trække vejret. Nu er mine tanker så begyndt at falde på, at jeg nok ikke må blive ved med at tage dette vidundermiddel. Saltvandsdråber virker ikke på mig, så nu vil jeg høre om I har nogle gode alternativer. Jeg skriger efter søvn, men kan ikke sove da min vejrtrækning er ødelagt pga. stoppet næse. Jeg har ømme bihuler og kæbehuler og er nervøs for om lortet er ved at sætte sig til noget bihule-/kæbehulebetændelse. Min dejlige mand og sygepasser vil ringe til lægen for mig, da jeg pga. næsen også er frarøvet en af de meget vigtige kvindelige funktioner; at tale i telefon. 

Please, sig at der findes et mirakelmiddel som ikke skader min baby og som kan give mig den søvn jeg ikke har fået i snart 3 døgn!

Åh hvor træls! Føler med dig 

Det bedste du kan købe er et næsehorn!! Du kan få den på apoteket. Kog noget vand, put salt i og op i næsehornet. Lad det blive lunkent og så følg instrukserne. Brug den 4-6 gange dagligt. God bedring 

Anmeld

21. juni 2014

Giraffen

*Heidi* skriver:

Jeg har (igen) fået hevet en forkølelse i land og nu er jeg ved at være desperat. Jeg har brugt almindelig næsespray til voksne de sidste to dage, da jeg slet ikke har kunnet trække vejret. Nu er mine tanker så begyndt at falde på, at jeg nok ikke må blive ved med at tage dette vidundermiddel. Saltvandsdråber virker ikke på mig, så nu vil jeg høre om I har nogle gode alternativer. Jeg skriger efter søvn, men kan ikke sove da min vejrtrækning er ødelagt pga. stoppet næse. Jeg har ømme bihuler og kæbehuler og er nervøs for om lortet er ved at sætte sig til noget bihule-/kæbehulebetændelse. Min dejlige mand og sygepasser vil ringe til lægen for mig, da jeg pga. næsen også er frarøvet en af de meget vigtige kvindelige funktioner; at tale i telefon. 

Please, sig at der findes et mirakelmiddel som ikke skader min baby og som kan give mig den søvn jeg ikke har fået i snart 3 døgn!

Du kan få saltvandsopløsning som spray, det virker rigtig godt for mig Den jeg har hedder "klaricare sinomarin" fra Orifarm

der står "naturligt produkt mod tilstoppet næse"

det gode er, at den "sprøjter" det op i næsen, ligesom en næsespray

købte den vidst for en 50'er på apoteket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.