Øreproblemer ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Mca<3

Uh vi kan snart ikke holde til ikke at sove mere
Nu går jeg i aktion ,, I dag tager vi til ørelægen og får tjekket ørene , har 2 øre børn i forvejen og Hillerød er øre-by  Fordi det er sump område .. 

Mandag tager vi til kiropraktor og ser om han er låst el skæv igen ,,,,  Puha jeg drømmer om bare 5 timers søvn ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

MoarViborg

Håber da I finder ud af noget Hvis intet af de to ting der hjælper, så kan du også prøve sådan noget kranio-sakral terapi - det skulle være så godt for de små! Jeg skal afsted med Maya på mandag fordi hun er født ved kejsersnit!

Men krydser fingre for at I finder ud af hvad der generer!

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Ørene var fine heldigvis  Jeg fik heldigvis en tid hos kiropraktor i dag  Han var jo låst i skuldrene længe efter fødslen og har været hos kiropraktoren nogen gange og det hjalp ..

Hvorfor skal i til det pga kejser snit ???

Gad vide hvor man kan få det i nærheden af Hilerød

Anmeld

14. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Ørene var fine heldigvis  Jeg fik heldigvis en tid hos kiropraktor i dag  Han var jo låst i skuldrene længe efter fødslen og har været hos kiropraktoren nogen gange og det hjalp ..

Hvorfor skal i til det pga kejser snit ???

Gad vide hvor man kan få det i nærheden af Hilerød

Dejligt at det ikke var ørerne, så er der da en ting mindre på listen . Ej det er bestemt ikke sjovt med så lidt søvn Linus har lige været igennem sådan en periode. Jeg var også ved at gå helt kold... kan godt forstå at manglende søvn bliver brugt som totur i nogle lande .  Hvis intet af det andet hjælper, så synes jeg du skulle prøve noget zoneterapi. Har en veninde, som har haft stor succes med det.

knus Michelle

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Dejligt at det ikke var ørerne, så er der da en ting mindre på listen . Ej det er bestemt ikke sjovt med så lidt søvn Linus har lige været igennem sådan en periode. Jeg var også ved at gå helt kold... kan godt forstå at manglende søvn bliver brugt som totur i nogle lande .  Hvis intet af det andet hjælper, så synes jeg du skulle prøve noget zoneterapi. Har en veninde, som har haft stor succes med det.

knus Michelle

Helt afsindigt hårdt  Det er min 2 mdr han har kørt sådan on and off .. Heldigt der ind i mellem kommer en nat hvor han sover, så jeg kan føle mig som menneske   Ja hvis ikke kiropraktoren kan skabe mirakler i dag så prøver jeg zoneterapi ,, Ville også selv gerne have noget zoneterapi og så kan jeg slå 2 fluer med et smæk ,,,   Grunden til jeg vælgte kiropraktoren er fordi hun hjalp ham sidst og det virkede ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.