Må man godt tage solarie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Okay

Jeg kender en der gik i solarie mens hun var gravid, og det kom altså til at se rigtig sjovt ud efter at hun ikke var gravid mere pga pigment og pga farve på hud der var max udstrukket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg kender en der gik i solarie mens hun var gravid, og det kom altså til at se rigtig sjovt ud efter at hun ikke var gravid mere pga pigment og pga farve på hud der var max udstrukket.

Nu er jeg langt fra højgravid..

Anmeld

17. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Nu er jeg langt fra højgravid..

Okey men synes det er dumt at lade forfængelig heden overtage mens man er gravid, det er jo alligevel en begrænset periode vi har med at gøre. 

Anmeld

17. juni 2014

L&V

Man ska passe lidt på med for meget varme sagde min jm hva end det er solarie, spabad osv.

Og ja pigment pletterne ville jeg nok os helst være foruden

Anmeld

18. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Må man gerne tage en smule solarie når man er gravid?

Jeg vil virkelig råde dig til at lade være....

Jeg tager meget imod farve, og har i denne graviditet fået nogle rigtig grimme plamager af pigment forandringer, i panden, på næsen, lidt på overlæben og på mine fødder og lægge....

Og det er altså bare af almindelig leg i haven med min datter + factor 50...

Så hvis det er pga din forfængelighed ville jeg tænke mig godt og grundigt om

Anmeld

18. juni 2014

liten-mamma

Man må gerne tage solarie under graviditeten, men alt med måde selvfølgelig. 

Jeg tog sol igennem hele min graviditet, fik ingen pigment forandringer eller det der ligner

Anmeld

18. juni 2014

Summer2014baby

Må og må det var måske også så meget sagt. :-)

Det jeg har hørt er at det kan give pigment pletter. Det kan forsvinde efter graviditet men man kan også risikere at de forbliver.

Derudover er solatie en form for stråling og de har aldrig fundet ud af om det gør noget dicideret for graviditeten og barnet.

Personligt Villy jeg ikke tage den risiko.

Anmeld

19. juni 2014

Pauline80

Pas på med det, hvis du er så langt at baby kan se lys, det er som at stå i direkte sollys for den. Derfor er det heller ikke ok med bikini i direkte sol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.