Vi har været til 3D scanning (med drengene!); 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
5 svar
17 synes godt om
17. juni 2014

LinLin

I går aftes bestilte jeg lige en tid til 3D scanning i dag da det lige passede med begges arbejde (det sker sjældent )
Adam på 3 har mange gange spurgt hvordan lillesøster mon ser ud så vi ville gerne give ham og David den oplevelse de ikke rigtigt fik sidste år hvor de var med til den kønsscanning hvor det viste sig at babyen var død.... Så jeg har også været nervøs for at have dem med igen, men lillesøster er meget aktiv så jeg er ikke i tvivl om at hun er i live

Det var en rigtigt god oplevelse for os alle! Hun moslede rundt og legede gemmeleg med sine hænder foran ansigtet, men vi fik rigtigt mange gode billeder af hendes ansigt og også bekræftet at det er en pige
Nu glæder vi os bare endnu mere til at hun kommer ud til os!!!

Nå,det blev lidt langt.... Men her er lige et billede af rammen jeg har lavet med nogle af billederne (Kan ikke lige få lov at slette det ene...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

B&J

nååå så dejligt... og hvor var det dejligt alt var super godt og hun er vist lidt af en lille ballade mager der inde

Anmeld

17. juni 2014

LinLin

B&J skriver:

nååå så dejligt... og hvor var det dejligt alt var super godt og hun er vist lidt af en lille ballade mager der inde

Ja - hukommelse nok til at ligne sine brødre på energiniveauet

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

LinLin skriver:

Ja - hukommelse nok til at ligne sine brødre på energiniveauet

Hukommelse?! "Hun kommer" - damn you autocorrect

Anmeld

18. juni 2014

BabyMus

LinLin skriver:

I går aftes bestilte jeg lige en tid til 3D scanning i dag da det lige passede med begges arbejde (det sker sjældent )
Adam på 3 har mange gange spurgt hvordan lillesøster mon ser ud så vi ville gerne give ham og David den oplevelse de ikke rigtigt fik sidste år hvor de var med til den kønsscanning hvor det viste sig at babyen var død.... Så jeg har også været nervøs for at have dem med igen, men lillesøster er meget aktiv så jeg er ikke i tvivl om at hun er i live

Det var en rigtigt god oplevelse for os alle! Hun moslede rundt og legede gemmeleg med sine hænder foran ansigtet, men vi fik rigtigt mange gode billeder af hendes ansigt og også bekræftet at det er en pige
Nu glæder vi os bare endnu mere til at hun kommer ud til os!!!

Nå,det blev lidt langt.... Men her er lige et billede af rammen jeg har lavet med nogle af billederne (Kan ikke lige få lov at slette det ene...)

Sikke en god idé at tage dem med. Det må have været sjovt for dem at se hende (og især efter sidst).  Kan godt forstå I bare glæder jeg endnu mere nu!

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Sikke en god idé at tage dem med. Det må have været sjovt for dem at se hende (og især efter sidst).  Kan godt forstå I bare glæder jeg endnu mere nu!

Jeg er også glad for at de fik en positiv oplevelse med scanning men må indrømme jeg var meget nervøs inden - indtil jeg havde mærket hende til middag!

David var meget nervøs for om hun nu ville sige det var en lillebror, for han ønsker sig sådan en lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.