Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
10 svar
4 synes godt om
17. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg er i denne forfærdelige situation, jeg er 18 år gammel, og ønsker at blive gravid.. Min forlovede og jeg har prøvet i 2 år nu, hvis ikke mere, men uden held .. Jeg spiser kostpiller, motionere, vi har sex jævnligt osv.. Det lykkes bare ikke for os .. Lægen siger, at jeg ikke har pco, men det har jeg meget svært ved, at forstå, når der går så lang tid.. Jeg er stopper med P piller for ca 4 år siden og min mens er stadig ikke reglmæssigt???  

Hvad kan der være galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Jegermig

Anonym skriver:

Hej, jeg er i denne forfærdelige situation, jeg er 18 år gammel, og ønsker at blive gravid.. Min forlovede og jeg har prøvet i 2 år nu, hvis ikke mere, men uden held .. Jeg spiser kostpiller, motionere, vi har sex jævnligt osv.. Det lykkes bare ikke for os .. Lægen siger, at jeg ikke har pco, men det har jeg meget svært ved, at forstå, når der går så lang tid.. Jeg er stopper med P piller for ca 4 år siden og min mens er stadig ikke reglmæssigt???  

Hvad kan der være galt?

Øv øv, at det ikke lykkes, men ku da også være hans sæd, der ikke virker for dine frugtbare æg har i tjekket det.? 

Sorry to say't, men du er stadig "kun" 18 år. godt ment. Lucky you Dine hormoner og vækst osv. Tæller vel stadig  

Altså der kan være så mange grunde, men jeg er 26 og min cyklus er først blevet stabil nu. 

Det kan også være fordi du/i ønsker det så meget, at det måske ikke sker. 

Anmeld

17. juni 2014

Sara-t

Jeg tænker også prøv at få tjekket hans kvalitet, kunne sagtens være der problemet lå. Min mand startede på zink og kost tilskud, det ændrede hans kvalitet markant.

Er det ikke tilfældet skal i måske prøve at få det lidt på afstand i en periode. Sommetider er det der problemet ligger, i har trods alt knoklet for det i to år. 

Anmeld

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres hurtige respons piger. Men hans sæd er i top kvalitet. Jeg tror nærmere det er mig der er noget galt med :-(

Anmeld

17. juni 2014

Jegermig

Anonym skriver:

Tak for jeres hurtige respons piger. Men hans sæd er i top kvalitet. Jeg tror nærmere det er mig der er noget galt med :-(

Her kommer en masse, ikke dømmende spørgsmål. Må jeg spørger, pga. Af din alder, hvad er så grunden til at du frygter at det skulle være dig den er gal med.? 

Så i begyndte da du var 16? Ikke.? Eller 14 med at smide pillerne.? 

Hvad er grunden til den lyst til at stifte familie så tidligt i livet..?  

da da jeg selv har ville siden jeg var 20  

Anmeld

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Det er helt okay du spørg  

Jamen, grunden til, at jeg tror der er noget galt med mig er, ( nu må du ikke misforstå mig ) men jeg har ikke brugt kondom siden jeg var 12, og begyndte at have samleje. I gennem alle de år, med andre kærester, har jeg ikke været nervøs for, at jeg var gravid, da jeg som skrevet ikke har kunne. Jeg fik mens som 11 åriget. Desuden er jeg meget voksen af min alder, at være.. Jeg går feks ikke i byen mere, det interesserer mig ikke mere og det gør det heller ikke min forlovede. Vi føler os parate. Derfor  

Anmeld

18. juni 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Jamen, grunden til, at jeg tror der er noget galt med mig er, ( nu må du ikke misforstå mig ) men jeg har ikke brugt kondom siden jeg var 12, og begyndte at have samleje. I gennem alle de år, med andre kærester, har jeg ikke været nervøs for, at jeg var gravid, da jeg som skrevet ikke har kunne. Jeg fik mens som 11 åriget. Desuden er jeg meget voksen af min alder, at være.. Jeg går feks ikke i byen mere, det interesserer mig ikke mere og det gør det heller ikke min forlovede. Vi føler os parate. Derfor  

Når du skriver, din mens ikke er regelmæssig, hvordan er det`?

Altså - hvordan lyder dine cyklusser?

Anmeld

18. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

Fint at du som 18 årig vi være gravid.

Men startede du baby projekt som 14 årig, eller 16 årig ?

Jeg synes du før har lavet et indlæg om emnet, kan det passe ?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja, det passer, at jeg før har lavet et lignede opslag herinde. 

Jeg har forsøgt at blive gravid med min forlovede, da jeg var 16 år, ja det er rigtigt. 

Min mens er uregelmæssig , så kan ikke finde ud af alt det med cyklus

Anmeld

18. juni 2014

Babybrain

Måske sker det ikke, fordi det ikke er meningen at det skal ske nu. Selv om det lyder dumt.

Det er ikke ment på en negativ eller dømmende måde.

Min kæreste og jeg har nok lidt lige som dig, ikke altid været helt så forsigtige, som vi burde. Og jeg tror, især at han var begyndt at blive mere eller mere overbevist om, at han var steril eller havde enormt dårlig sædkvalitet, efter som, der ikke var sket noget i de 5 år, jeg ikke har været på p-piller (ikke fordi vi prøvede at få barn).

Vi er så blevet bedre til at tage vores forholdsregler med tiden. Vi er flyttet sammen i en lækker lejlighed og jeg har fået et godt job. Og den ene gang at det lige smutter med prævention, der bliver jeg gravid.

Så måske er det meget godt at I, som andre har nævnt, får det lidt på afstand og slapper af. Nyder hinanden og lever livet. Du er kun 18, det er ret tidligt at gå og bekymre sig om du kan få børn eller ej. Nogle prøver jo i længere tid, og så lykkes det til sidst. I har masser tid.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.