bryst spændinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

fru holm

TL89 skriver:

Hehe, det er ikke nemt med de spændinger. Hvis jeg bare ligger med den ene arm over brysterne om natten så gør det mega ondt.. 

Jeg kan også godt mærke lidt ligamentsmerter, men ikke så meget

Hvad med dit underliv summer det hele tiden.. kan du altid mærke noget i det?  

Hvor kommer du fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

TL89

fru holm skriver:

Hvad med dit underliv summer det hele tiden.. kan du altid mærke noget i det?  

Hvor kommer du fra?

Det kommer og går med den summen i underlivet  

Jeg er fra Aalborg området, hvad med dig ?

Anmeld

18. juni 2014

fru holm

TL89 skriver:

Det kommer og går med den summen i underlivet  

Jeg er fra Aalborg området, hvad med dig ?

Hehe.. min mand siger jeg stiller mange spørgsmål  

Jeg er fra hornsyld lidt uden for horsens

Anmeld

18. juni 2014

TL89

fru holm skriver:

Hehe.. min mand siger jeg stiller mange spørgsmål  

Jeg er fra hornsyld lidt uden for horsens

Man skal jo også bare spørge hvis der er noget man er i tvivl om  

Anmeld

18. juni 2014

fru holm

TL89 skriver:

Man skal jo også bare spørge hvis der er noget man er i tvivl om  

Hehe ja.. så det godt vi har det her inde  

Er der noget som du bare har mega lyst til.. jeg havde lige sådan efter vi fandt ud af at baby er på vej.. med meget kolde ting.. nu er der ikke noget.. andet end jeg ikke er aå glad for rød kød ogfisk

Anmeld

18. juni 2014

TL89

fru holm skriver:

Hehe ja.. så det godt vi har det her inde  

Er der noget som du bare har mega lyst til.. jeg havde lige sådan efter vi fandt ud af at baby er på vej.. med meget kolde ting.. nu er der ikke noget.. andet end jeg ikke er aå glad for rød kød ogfisk

Ja det er det  

Jeg har altid drukket meget sodavand og meget lidt vand, men nu er det bare omvendt, jeg har kun lyst til koldt vand fra køleskabet og det er meget sjældent at jeg tager en sodavand Ellers er der ikke noget jeg har mere lyst til end før  

Anmeld

18. juni 2014

Anonymo

fru holm skriver:

Jeg er i 7+2 og har ikke de vilde spændinger.. de er lidt ømme når man prikker på dem.. men ellers ikke det vilde..

Hvordan er jeres? Var jeres da i var her hvor jeg er? 

Jeg fik først brystspændinger da jeg begyndte at lække 19+ 

Varmt hjælper 

Anmeld

19. juni 2014

camillaaaaaaa

Jeg vil lige sige, at jeg fandt sent ud af at jeg var gravid (næsten 18 uger henne) og jeg havde INTET mærket mht brystspændinger.. og nu hvor jeg er 21+4 henne, har jeg kun mærket det en gang voldsom spænding! Jeg tror ikke det er noget man skal gå og være nervøs for, det da bare fedt man ikke er plaget.. Og som min læge og jordemoder har sagt at alt som det skal være, jeg er bare heldig!  

Anmeld

19. juni 2014

fru holm

camillaaaaaaa skriver:

Jeg vil lige sige, at jeg fandt sent ud af at jeg var gravid (næsten 18 uger henne) og jeg havde INTET mærket mht brystspændinger.. og nu hvor jeg er 21+4 henne, har jeg kun mærket det en gang voldsom spænding! Jeg tror ikke det er noget man skal gå og være nervøs for, det da bare fedt man ikke er plaget.. Og som min læge og jordemoder har sagt at alt som det skal være, jeg er bare heldig!  

Mine gør ikke son sådan ondt.. det føles bare som om der er en nerve eller en muskel der spænder lidt

Anmeld

21. juni 2014

anjo01

Mine bryster er også rigtig ømme når jeg prikker til dem. På den ene side er det frustrerende da det kan gøre en smule ondt, på den anden side er det fantastisk at kunne mærke at der sker en forandring med ens krop. har også ligamentsmerter.

Jeg har helt vildt lyst til koldt (!) vand. 

jeg er 5+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.