Spændt på næste tirsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Sweet1978

Nu havde jeg jo ikke tabt mig i mandags så var lidt nysgerrig imorges og kan lige kort sige det går fremad igen, spændingen må holdes til mandag. Men det jeg glæder mig til er, vi har Randers Uge (byfest) og jeg var lige inde og tjekke arrangementerne og der er bl.a. Randers på vægten om tirsdagen. Hvor man gratis kan blive vejet og få målt sin fedtprocent. Og fedtprocenten siger jo meget mere om ens reele standpunkt/sundhed en bare kg. så jeg er lidt spændt på hvor jeg ligger. Der bliver så offentligt gjort en statistik over den generelle sundhed i Randers og råd til forbedringer, men uden navn slf., sjovt at se resultatet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Smukkert

Ej, det lyder spændende .
Held og lykke med det .

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Ej, det lyder da godt...men ved du hvordan de måler fedtprocenten...for de der vægte man står op på, de fortæller ikke rigtig noget, desværre...
Men glæder mig da til at høre..
her holder jeg bare vægten nu, eller prøver-smiler- min vægt må være 60-61 kg og så slut-stop...syntes min krop begyndte at blive for tynd de steder hvor den skal være blød, rund og fin...så nok er nok...
God weekend, seje kvinde...
Knus..

Anmeld

14. august 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Ej, det lyder da godt...men ved du hvordan de måler fedtprocenten...for de der vægte man står op på, de fortæller ikke rigtig noget, desværre...
Men glæder mig da til at høre..
her holder jeg bare vægten nu, eller prøver-smiler- min vægt må være 60-61 kg og så slut-stop...syntes min krop begyndte at blive for tynd de steder hvor den skal være blød, rund og fin...så nok er nok...
God weekend, seje kvinde...
Knus..

nej det står der ikke men der står man kan vælge om man vil have målt fedtprocent eller muskelmasse, så håber de bruger en reel metode har set nogen af de der tab og vind programmer mm. og mener at kunne huske noget med et prik i fingeren "blodprøve agtig" også kom den på en digital måler men vi får se.

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

nej det står der ikke men der står man kan vælge om man vil have målt fedtprocent eller muskelmasse, så håber de bruger en reel metode har set nogen af de der tab og vind programmer mm. og mener at kunne huske noget med et prik i fingeren "blodprøve agtig" også kom den på en digital måler men vi får se.

Glæder mig til at høre om det-smiler

Anmeld

15. august 2009

Susan1978

Eva skriver:

syntes min krop begyndte at blive for tynd de steder hvor den skal være blød, rund og fin...så nok er nok...

Det lyder godt.. du må ikke blive "syg og for besat"  

og det her er sagt med smil i tonen. !

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Det lyder godt.. du må ikke blive "syg og for besat"  

og det her er sagt med smil i tonen. !

Nej, du har ret-smiler- det værste er bare jeg ikke selv kan se om jeg er ok...synes virkelig stadig jeg er alt for stor..men det er nok en af bivirkningerne som jeg må leve med..
KNus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.