Gud hvor føler jeg mig fed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
14 synes godt om
17. juni 2014

Sandratoft

... når stolebenene knækker under mig på den stol jeg satte mig på. Så har man også prøvet det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Troldemommi

Sandratoft skriver:

... når stolebenene knækker under mig på den stol jeg satte mig på. Så har man også prøvet det 

Den stol har været noget japværk, det er den der er dårlig du er ikke tyk, du er gravid

Monica

Anmeld

17. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er en syg høne der har lagt den stol. Og sådan er det  

Anmeld

17. juni 2014

Julie F

Mor11 skriver:

Ej men det er da den sjoveste kommentar jeg har hørt længe.. Skraldgriner

TS lorte stol, har også prøvet det, og jeg er heller ikke tyk. Håber ikke du kom noget til!!

Anmeld

17. juni 2014

MyLove E

Mor11 skriver:

Du kan jo også se det på stolen, der noget galt med den.. Det var meget syg hønemor som lagde den stol

Anmeld

17. juni 2014

MetteS81

Sandratoft skriver:

Hahahaaaa, er færdig af grin  MEN som de andre også skriver, så er der vist noget galt med stolen...en fabrikationsfejl eller sådan noget! 

Anmeld

17. juni 2014

Clisolka

Sandratoft skriver:

Nej...!? Håber ikke du kom noget til  Men ja, så har du også prøvet det 

Anmeld

17. juni 2014

debbie19

det har jeg faktisk oplevet 2 gang,

den første gang var det en havestol og ramte meget hårdt så havde ondt i flere dage efter.

anden gang var på en cafe i århus jeg fik mig rejst ret hurtig var virkelig flov.. der kan havde været en fejl på stolene da jeg ved jeg var overhoved ikke tyk og heller ikke gravid. så  det kan ske 

Anmeld

17. juni 2014

Sandratoft

Haha tak for opmuntring piger Jeg er ok, og det er lillepigen også, hvis man da kan kalde hende det, hun blev skønnet til 4 kg idag, intet under at man føler sig lidt tungere :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.