socialrådgiverpakken adgangskrav hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. juni 2014

giiisabbi

Hej.

Har læst de andre tråde herinde om samme emne og på andre sider men synes ik jeg har fået klart svar endnu.

Vil høre om der er nogen der ved eller som er kommet ind på socialrådgiver pakken (hf / vuc) i Københavnsområdet, uden en 10. klasse eksamen. Og hvis ja, hvilken skole/institution var det så ? Har 9. klasse eksamen, første år fra Hg, samt grundforløbseksamen fra it- support uddannelsen. Er 24 (hvis det har noget at sige)

Mvh Sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Mettefpigen

Jeg er kommet ind i Odense, men jeg fik afvide at kravet er 9+10 og erhverserfaring... og har man ikke det så kommer man ikke ind...

Anmeld

22. juni 2014

giiisabbi

ok tak for svar. Har undersøgt og ser ud til jeg godt kan komme ind. 

Anmeld

24. juni 2014

Zelinasmor

For 3 år siden kunne du i hvert fald ikke tage HF-pakkerne uden 10 klasse . Underligt hvis det skulle være ændret

Anmeld

28. juni 2014

giiisabbi

Zelinasmor skriver:

For 3 år siden kunne du i hvert fald ikke tage HF-pakkerne uden 10 klasse . Underligt hvis det skulle være ændret

Jeg var til samtale igår. Er kommet ind. Forklarede at jeg ik havde 10. klasse. men hg og grundforløbsbevis var helt fint sagde ham jeg var til samtale hos. Jeg tror det er forskelligt fra skole til skole hvordan de gør tingene.

Anmeld

29. juni 2014

sandramor

giiisabbi skriver:

Jeg var til samtale igår. Er kommet ind. Forklarede at jeg ik havde 10. klasse. men hg og grundforløbsbevis var helt fint sagde ham jeg var til samtale hos. Jeg tror det er forskelligt fra skole til skole hvordan de gør tingene.

Glæd dig det er en fantastisk spændende uddannelse... Har selv lige overstået modul 2 og ja jeg elsker det 

Anmeld

8. juli 2014

giiisabbi

iih det lyder dejligt. Go vind til dig. og jeg glæder mig rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.