Kombivogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
13 svar
6 synes godt om
17. juni 2014

FogL

Hejsa!

Hvilken kombivogn har i?

Og kender i til andre kombier med et langt liggemål end mumswish?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er også på udkig efter en kombi, så følger lige med

må jeg spørge hvorfor du går efter langt liggemål i en kombivogn?  

Anmeld

17. juni 2014

FogL

Mor11 skriver:

Jeg er også på udkig efter en kombi, så følger lige med

må jeg spørge hvorfor du går efter langt liggemål i en kombivogn?  

Fordi jeg gerne vil bruge barnevognsdelen længere end 4-6 mdr
Det er egentlig fordi vi skal til at undvære bil, og frem og tilbage med tog og bus - så det er mest fordi jeg leder efter en lettere vogn med drejehjul, end det er det, at den ikke fylder noget
Så så lige set trille dream er kommet som kombi, så den kommer med i kampen

Anmeld

17. juni 2014

Victoria2013

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Kombi - og vores datter var altså 8 mdr før vi skiftede til klapvognen

Den er 80 cm i liggemål i barnevognen mener jeg og en del mere i klapvognen - og hun sover lige så godt i klapvognen som hun sov i barnevognsdelen. Har så købt en klapvognshynde så hun ligger lidt bedre når hun skal sove i den

Og vi har med drejehjul og det er fantastisk 

Anmeld

17. juni 2014

FogL

Victoria2013 skriver:

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Kombi - og vores datter var altså 8 mdr før vi skiftede til klapvognen

Den er 80 cm i liggemål i barnevognen mener jeg og en del mere i klapvognen - og hun sover lige så godt i klapvognen som hun sov i barnevognsdelen. Har så købt en klapvognshynde så hun ligger lidt bedre når hun skal sove i den

Og vi har med drejehjul og det er fantastisk 

Den er bare så dyr, vil nemlig også helst have drejehjul. Er også ret forelsket i den..

Anmeld

17. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fordi jeg gerne vil bruge barnevognsdelen længere end 4-6 mdr
Det er egentlig fordi vi skal til at undvære bil, og frem og tilbage med tog og bus - så det er mest fordi jeg leder efter en lettere vogn med drejehjul, end det er det, at den ikke fylder noget
Så så lige set trille dream er kommet som kombi, så den kommer med i kampen

Okay men er de fleste kombier ikk omkring 80? Så kan baby vel godt ligge der til 8-9mdr?

drr var ikk en ide med en alm vogn med drejehul? Hvis det ikk handler om størrelsen

Anmeld

17. juni 2014

FogL

Mor11 skriver:

Okay men er de fleste kombier ikk omkring 80? Så kan baby vel godt ligge der til 8-9mdr?

drr var ikk en ide med en alm vogn med drejehul? Hvis det ikk handler om størrelsen

Vægten har også noget at sige En alm. barnevogn vejer gerne 15-20 kg i sig selv, det er der ikke ret mange kombier der gør.

Men jo det er da en idé. Jeg kender bare ikke til ret mange ud over emmaljunga (og nægter at give 9000 for at få drejehjul!) - derfor jeg spørger En kombi er jo trods alt ofte noget billigere

Anmeld

17. juni 2014

Findusinde

Har en flip flap vogn, der er liggemål på 92 cm.. ELSKER den..

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Anmeld

17. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Freyjasmor skriver:

Vægten har også noget at sige En alm. barnevogn vejer gerne 15-20 kg i sig selv, det er der ikke ret mange kombier der gør.

Men jo det er da en idé. Jeg kender bare ikke til ret mange ud over emmaljunga (og nægter at give 9000 for at få drejehjul!) - derfor jeg spørger En kombi er jo trods alt ofte noget billigere

Ja de er selfølgelig lidt tungere jeg ved at trille, basson og teutonia har alm barnevogne med drejehul har selv teutonias, men vi får slet ikke brug for en stor barnevogn her 2. Gang

Anmeld

17. juni 2014

FogL

Findusinde skriver:

Har en flip flap vogn, der er liggemål på 92 cm.. ELSKER den..

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Ja... Har også oervejet den. Synes bare det ser tumpet ud med de håndtag på siden, men jeg er også sær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.