Madlede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2014

Anonym trådstarter

Hold nu op hvor jeg synes det er hårdt at være ramt af utilpashed, kvalme og opkast i den her graviditet. 

Jeg er bare så sulten men kan jeg få noget ned??? Jeg kan slet ikke spise noget hvor man skal tygge for meget. F.eks brød. Puha... Det vender sig bare i mig bare tanken. Det er kun "flydende" og let spiseligt mad jeg kan få ned. Frugt og grønt kan jeg godt spise. 

Hvor lang tid døjede I med madlede og utilpashed i jeres graviditet og har I nogle gode råd eller fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

17. juni 2014

M&N

Anonym skriver:

Hold nu op hvor jeg synes det er hårdt at være ramt af utilpashed, kvalme og opkast i den her graviditet. 

Jeg er bare så sulten men kan jeg få noget ned??? Jeg kan slet ikke spise noget hvor man skal tygge for meget. F.eks brød. Puha... Det vender sig bare i mig bare tanken. Det er kun "flydende" og let spiseligt mad jeg kan få ned. Frugt og grønt kan jeg godt spise. 

Hvor lang tid døjede I med madlede og utilpashed i jeres graviditet og har I nogle gode råd eller fif?

Har haft det på samme måde i begge graviditeter.

Har du prøvet med noget sodavandsis, evt. noget koldt frugt?

Det hjalp mig meget

Anmeld

17. juni 2014

dola

Anonym skriver:

Åh det varede omkring 2-3 måneder for mig, altså første måned uden nogen gener og så 2-3 måneder med seriøst kvalme og opkast.

Jeg kunne bedst li at spise kolde ting for når de så kom op igen var de ikke kolde mere og lettere at få lyst til igen! Jeg fandt(og finder stadig) stor trøst i cornflakes!!

Men altså kolde ting i køleskabet, yoghurt, juice, vand, frugt skåret ud i mundrette bidder så de er lige til at hapse! og så en vitaminpille mm. lige inden du skal i seng. Den lille får det den skal du gør bare ikke..

god bedring!

Anmeld

17. juni 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Kolde drikke, frugt, ristet toast og lidt yoghurt hvad var jeg levede af de første 20 uger.. Det er SÅ hårdt at havde det skidt. Håber snart dit forsvinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.