Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*maygirl* skriver: Hey Er gravid med nr. 2 og lidt over halvvejs i min graviditet,Synes jeg kan huske det er noget med at man kan få nogle gratis babypakker når man venter barn. Blandt andet fra babysam og matas, men er der andre man skal huske at få fat i ?
Hey Er gravid med nr. 2 og lidt over halvvejs i min graviditet,Synes jeg kan huske det er noget med at man kan få nogle gratis babypakker når man venter barn. Blandt andet fra babysam og matas, men er der andre man skal huske at få fat i ?
Dem jeg lige kan komme i tanker om er: rema 1000, Lidl, apoteket, og Bilka
Rema1000, libero, ecolabel, lidl , synes os superbrugsen havde en overgang? Man skulle bestille den over coop.dk tror jeg
Jj1709 skriver: Rema1000, libero, ecolabel, lidl , synes os superbrugsen havde en overgang? Man skulle bestille den over coop.dk tror jeg
Sunsmile skriver: Det er kun nogle apoteker som har nogle liggende, der skal man gå ind og spørge og var ibde på ecolabel i sidste uge og de har ikke flere babypakker :-(
Det er kun nogle apoteker som har nogle liggende, der skal man gå ind og spørge og var ibde på ecolabel i sidste uge og de har ikke flere babypakker :-(
Nå okay
http://gratisbabypakke.dk/category/babypakker/
her kan du se de pakker der er gang i i øjeblikket har llige selv bestilt alle dem der stadig eksistere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128