Gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. juni 2014

*maygirl*

Hey
Er gravid med nr. 2 og lidt over halvvejs i min graviditet,
Synes jeg kan huske det er noget med at man kan få nogle gratis babypakker når man venter barn. Blandt andet fra babysam og matas, men er der andre man skal huske at få fat i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Mama85

*maygirl* skriver:

Hey
Synes jeg kan huske det er noget med at man kan få nogle gratis babypakker når man venter barn. Blandt andet fra babysam og matas, men er der andre man skal huske at få fat i ?

Dem jeg lige kan komme i tanker om er: rema 1000, Lidl, apoteket, og Bilka

Anmeld

16. juni 2014

Jj1709

*maygirl* skriver:

Hey

Rema1000, libero, ecolabel, lidl , synes os superbrugsen havde en overgang? Man skulle bestille den over coop.dk tror jeg 

Anmeld

17. juni 2014

Sunsmile

Jj1709 skriver:

Rema1000, libero, ecolabel, lidl , synes os superbrugsen havde en overgang? Man skulle bestille den over coop.dk tror jeg 

Det er kun nogle apoteker som har nogle liggende, der skal man gå ind og spørge og var ibde på ecolabel i sidste uge og de har ikke flere babypakker :-(

Anmeld

17. juni 2014

Jj1709

Sunsmile skriver:

Det er kun nogle apoteker som har nogle liggende, der skal man gå ind og spørge og var ibde på ecolabel i sidste uge og de har ikke flere babypakker :-(

Nå okay 

Anmeld

17. juni 2014

Kay

http://gratisbabypakke.dk/category/babypakker/ 

her kan du se de pakker der er gang i i øjeblikket har llige selv bestilt alle dem der stadig eksistere  

Anmeld

17. juni 2014

*maygirl*

Okay mange tak - der var da lige lidt at undersøge der... Man kan jo ligeså godt gøre brug af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.