you are NOT alone!!!!!

jeg sidder med en 4 årig og en 2 årig!! og de er i den grad brødre lige for tiden

aner virkelig ikke hvem der er værst ?

såååå herhjemme er det også lige sådan
fx bare idag, Min mor ringer, jeg tager telefonen, Nick min ældste går ud, fint nok, helt ok, der går lidt tid, og tænker hmm hvad laver han ude på terrassen? spørger, Nick? laver du? han kommer ind med det vuns, og siger ingen ting

nåå, får snakket færdig med min mor, går så ud for at lukke hunden ud, og ser at han har haft taget alle farvekridtene og kastet dem ind i hundegården!!!! ALLE SAMMEN!! de lå OVERALT!!
mor her får self et mindre flip

og siger hvad i alverden er det?? kan du så komme ud og få samlet dem op!

knægten begynder bare at sige NEJ! og så så kan det godt være mor her kom med dræberøjnene

og ud kom knægten dælme også hehe
han fik rydet op, og kom ind, og sagde SÅ mor

Moar? Ja Nick? Mor jeg elsker dig, er du stadig sur ?

æjjj tsh,, ja så kan man jo ikke mere være sur vel ?

hihi ..
så det blev hurtigt glemt med et kram og et undskyld, (indtil næste ballade)

og den bedste var nok i morges da jeg aflevere min yngste i DP.
jeg holder ind, og straks råber knægten NEJ!

suk ..
siger JO, du skal i DP. NEJ!
får ham ud af bilen og han går da frivilligt med, håber det bare var det.
indtil vi står ved hovedøren, og jeg åbner, så tager fanden ved drengen og han spænder afsted

hvad i!? efter knægten, med DP stående i døren med store øjne

Lukas vil du ikke i DP idag spørger en stemme jeg ikke kender, og self lige præcis idag! står der en dagplejekonsulent

ejjj come on!! hun skal self stå og fortælle om 1000 gode råd

hvor man bare står sådan lidt, ja ja vi ved det godt agtigt. og det er altså første gang knægten nægter sådan der..
men så kom DP mor med hans ynglingsbog, og så fik piben en anden lyd, og mor her fik en krammer og et vink hehe
sååå du er ikke alene om maridtet det kan være at have dejlige børn hihi

jeg bander en sjældent gang også over mig selv at jeg ønsker et 3 barn, når jeg så står og tænker SHIT bagefter ha ha ha

mennn man elsker dem jo uanset hvad alligevel