Størrelse på maven 2. gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
10 svar
4 synes godt om
16. juni 2014

Lililili

Hvor hurtigt kunne man se graviditeten på maven, 2. gang i var gravide? Hvor hurtigt følte i maven blev større? 

Jeg har en søn på 6 måneder. Vi vil meget gerne igang med nummer 2, men skal kunne passe min brudekjole den 13 september. Jeg ved godt det forskelligt fra person til person, men er lidt nysgerrig. Selv er jeg bestemt ikke en tynd pige, og første gang kunne man tydeligt se det uge 12.  Gerne billede hvis i vil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Sahara82

Følger lige med :-)

Anmeld

16. juni 2014

AnneBJ

Jeg måtte opgive almindelige bukser omkring uge 7/8 stykker 2. gang... Nu er jeg 16 uger henne, og går i løse bluser meget af tiden. Folk kommenterer ikke maven, men jeg kan tydeligt se det selv. Det har jeg kunnet de sidste par uger.

Anmeld

16. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her er et billede af mig, 2. Graviditet, hhv uge 8 og 4 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2014

Lililili

Ja der er tidligt baby mave  hva med første gang, var den også tidligt tydelig der?Tak fordi du deler 

Anmeld

16. juni 2014

L&V

LiLyKa skriver:

Hvor hurtigt kunne man se graviditeten på maven, 2. gang i var gravide? Hvor hurtigt følte i maven blev større? 

Jeg har en søn på 6 måneder. Vi vil meget gerne igang med nummer 2, men skal kunne passe min brudekjole den 13 september. Jeg ved godt det forskelligt fra person til person, men er lidt nysgerrig. Selv er jeg bestemt ikke en tynd pige, og første gang kunne man tydeligt se det uge 12.  Gerne billede hvis i vil 

Her er jeg i uge 14.. Første gang havde jeg ingen mave overhovedet før uge 20 og brugte mit alm tøj hele vejen igennem. 2. gang var jeg 8 uger henne da jeg måtte i graviditetsbukser og den voksede bare på fuld gas derfra
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2014

Lililili

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Her er jeg i uge 14.. Første gang havde jeg ingen mave overhovedet før uge 20 og brugte mit alm tøj hele vejen igennem. 2. gang var jeg 8 uger henne da jeg måtte i graviditetsbukser og den voksede bare på fuld gas derfra

Wiii ja det går noget stærkere anden gang kan jeg godt se 

Anmeld

16. juni 2014

L&V

LiLyKa skriver:

Wiii ja det går noget stærkere anden gang kan jeg godt se 

Ja det må man sige.. Jeg syntes det var dejligt for man føler sig bare mere gravid med en rigtig struttende mave og den lod sig jo rigtig vente første gang

Anmeld

16. juni 2014

Lililili

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja det må man sige.. Jeg syntes det var dejligt for man føler sig bare mere gravid med en rigtig struttende mave og den lod sig jo rigtig vente første gang

Helt sikkert, syntes også det var fedt at man første gang kunne se det tidligt 

Anmeld

16. juni 2014

L&V

LiLyKa skriver:

Helt sikkert, syntes også det var fedt at man første gang kunne se det tidligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.