fortrydelsespille! hjææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
11 svar
23 synes godt om
16. juni 2014

Carolinemama

Bare kald mig dum. Velfortjent. 

Har spist en fortrydelses pille idag og har nu lige dyrket ubeskyttet sex igen tror i jeg skal ned og have en ny eller dækker den også det "nye knald"?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Det ved jeg faktisk ikke. Du må vel næsten prøve at ringe til vagtlægen for råd!

Anmeld

16. juni 2014

AnthonsMor

Carolinemama skriver:

Har spist en fortrydelses pille idag og har nu lige dyrket ubeskyttet sex igen tror i jeg skal ned og have en ny eller dækker den også det "nye knald"?? 

Jeg ville ringe til vagtlægen og spørge

Anmeld

16. juni 2014

sandramor

Carolinemama skriver:

Det er jeg næsten sikker på den gør hvis det er samme dag  Men ja nogen garanti vil jeg ikke give 

Anmeld

16. juni 2014

mor88

Først: omg Jeg vil råde dig til at undersøge præventionsmuligheder

Dernæst beskytter fortrydelsespillen IKKE dit nye knald, og du kan IKKE gå ned på apoteket og købe en ny, da man KUN må tage een fortrydelsespille pr. cyklus.

Så jeg vil råde dig til at ringe til lægen i morgen og spørge ham/hende hvad dine muligheder er og på samme tid få recept på p-piller eller andet

Held og lykke

Anmeld

16. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
mor88 skriver:

Først: omg Jeg vil råde dig til at undersøge præventionsmuligheder

Dernæst beskytter fortrydelsespillen IKKE dit nye knald, og du kan IKKE gå ned på apoteket og købe en ny, da man KUN må tage een fortrydelsespille pr. cyklus.

Så jeg vil råde dig til at ringe til lægen i morgen og spørge ham/hende hvad dine muligheder er og på samme tid få recept på p-piller eller andet

Held og lykke

OMG Du kunne ikke lade være, men skulle lige dunke!

Hun VED godt det er dumt, så måske kunne du bare have svaret på spørgsmålet.. Og undladt det andet!

Anmeld

16. juni 2014

mor88

OMG Du kunne ikke lade være, men skulle lige dunke!

Hun VED godt det er dumt, så måske kunne du bare have svaret på spørgsmålet.. Og undladt det andet!

Ej, tag det roligt  Det var ikke så voldsomt ment, som du læste det  men lidt chokeret blev jeg vel   mit svar var nok lidt for hurtigt ude

Anmeld

16. juni 2014

mor88

Carolinemama skriver:

I indlægssedlen står der: du ikke bør tage fortrydelsespiller flere gange inden for samme menstruationscyklus, da du kan få
alvorlige blødningsforstyrrelser.

Anmeld

16. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Ej, tag det roligt  Det var ikke så voldsomt ment, som du læste det  men lidt chokeret blev jeg vel måske mit svar var lidt for hurtigt ude

Anmeld

16. juni 2014

Bak

Carolinemama skriver:

Du kan muligvis få en spiral som så vil forhindre et evt befrugtet æg i at sætte sig fast. Spørg din egen læge i morgen
Spiral vil også beskytte dig fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.