Højgravid og ondt i maveskindet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.000 visninger
14 svar
3 synes godt om
16. juni 2014

MetteS81

Hej de damer,

Jeg er idag 34+4 og går rundt med en STOR dreng i maven (20% over gennemsnit) og så er jeg selv kun 1.56 så min mave er ekstra stor i forhold til så mange andre der er højere...mit maveskind gør ONDT! Det strækker og hiver, og især lige omkring navlen og ude i højre side fra navlen og ud gør det rigtig ondt...er der andre der har prøvet det? Jeg tænker at det er pga den udvidelse maveskindet blir udsat for, men hold da op, det er ikke rart!  Jer der har prøvet det, hvad gør I for at lindre? Jeg bruger olie på maven hver morgen, men synes ikke rigtig det hjælper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

2babygirls

MetteS81 skriver:

Hej de damer,

Jeg er idag 34+4 og går rundt med en STOR dreng i maven (20% over gennemsnit) og så er jeg selv kun 1.56 så min mave er ekstra stor i forhold til så mange andre der er højere...mit maveskind gør ONDT! Det strækker og hiver, og især lige omkring navlen og ude i højre side fra navlen og ud gør det rigtig ondt...er der andre der har prøvet det? Jeg tænker at det er pga den udvidelse maveskindet blir udsat for, men hold da op, det er ikke rart!  Jer der har prøvet det, hvad gør I for at lindre? Jeg bruger olie på maven hver morgen, men synes ikke rigtig det hjælper...

Smør, smør og smør.. Og så ned og ligge, så du ikke laver så mange stræk med maven... Jeg lå også tit bare med mine hænder på det hjalp lidt

Anmeld

16. juni 2014

MetteS81

2babygirls skriver:

Smør, smør og smør.. Og så ned og ligge, så du ikke laver så mange stræk med maven... Jeg lå også tit bare med mine hænder på det hjalp lidt

Så må jeg smøre i løbet af dagen og aftenen også, og håber det hjælper lidt...skal ned og ligge lige straks...aaaah, det er så skønt når maven kan få et hvil..

Anmeld

16. juni 2014

L&V

Sådan havde jeg det os 2. Gang jeg brugte aloe vera kølende creme det hjalp lidt også en fast top. Ku ik klare hvis moget flagrede eller strejfede skindet

Anmeld

16. juni 2014

MetteS81

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Sådan havde jeg det os 2. Gang jeg brugte aloe vera kølende creme det hjalp lidt også en fast top. Ku ik klare hvis moget flagrede eller strejfede skindet

Jeg er også 2. gangs gravid og havde det ikke sådan her 1. gang...har det på samme måde med huden. Idag stødte jeg ind i ledningen fra græsslåmaskinen og det gjorde bare SÅ ONDT!! En ledning??!! Ååååh, det blir godt at få lillemanden ud, så maveskindet igen kan slappe af  Godt råd med den kølende creme...kan godt forestille mig at det kan hjælpe!

Anmeld

16. juni 2014

L&V

MetteS81 skriver:

Jeg er også 2. gangs gravid og havde det ikke sådan her 1. gang...har det på samme måde med huden. Idag stødte jeg ind i ledningen fra græsslåmaskinen og det gjorde bare SÅ ONDT!! En ledning??!! Ååååh, det blir godt at få lillemanden ud, så maveskindet igen kan slappe af  Godt råd med den kølende creme...kan godt forestille mig at det kan hjælpe!

Mega nas. Ikke for at ta modet fra dig men jeg havde stadig sådan i knap 2mdr efter.. Det er i hvert fald et forsøg hver, måske zinksalve os ku hjælpe

Anmeld

17. juni 2014

MetteS81

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Mega nas. Ikke for at ta modet fra dig men jeg havde stadig sådan i knap 2mdr efter.. Det er i hvert fald et forsøg hver, måske zinksalve os ku hjælpe

Håber ikke det varer ved efter fødslen her!  Zink er også et godt bud! TAK 

Anmeld

17. juni 2014

tweety2060

Har ingen gode råd..x men nysgerrig på hvilken olie du bruger.... Pøj pøj

Anmeld

17. juni 2014

MetteS81

tweety2060 skriver:

Har ingen gode råd..x men nysgerrig på hvilken olie du bruger.... Pøj pøj

Jeg bruger argan olie..har det stående til ansigtet i forvejen, så har bare brugt det samme på maven 

Anmeld

17. juni 2014

Isabella_mor

2babygirls skriver:

Du mener smør det ind i andet end smør ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.