Forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2014

Guldimaven

Ved godt i nok ikke kan hjælpe mig, men undre mig rimelig meget.. 

Min mens plejer altid at være regelmæssig. Sidste mens første dag var 28 april.. Siden har jeg ikke set skyggen af mens.. Jeg er på p-piller og prøver ikke at blive gravid, men stoppede på dem i april fordi der var lidt rod i dem.. Og det var så planen at jeg skulle starte igen næste mens første dag.. Men den kommer bare ikke? 

Jeg har mens smerter, som om den er lige rundt om hjørnet hele tiden.. Og tisser ofte..  Og sådan var det også da jeg var i starten af graviditeten med min søn.. 

Jeg har taget 2 tests midt på dagen og altså ikke med morgen urin.. De er bragede negative.. 

Jeg tager en imorgen tidlig igen med morgen urin for at se om det gør en forskel.. Men tænker, kan det virkelig gøre så meget forskel om det er morgen urin eller ej?? 

På forhånd tak for hjælpen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik hvor stor forskel på om det er morgen eller middags urin du har brugt. Men ved jo så heller ik hvo længe det er siden du har testet. Ka jo være at det har været for tidligt i forhold til at ku teste.. 

For at din mens snart kommer! Vh stine

Anmeld

16. juni 2014

Mor til F

Guldimaven skriver:

Ved godt i nok ikke kan hjælpe mig, men undre mig rimelig meget.. 

Min mens plejer altid at være regelmæssig. Sidste mens første dag var 28 april.. Siden har jeg ikke set skyggen af mens.. Jeg er på p-piller og prøver ikke at blive gravid, men stoppede på dem i april fordi der var lidt rod i dem.. Og det var så planen at jeg skulle starte igen næste mens første dag.. Men den kommer bare ikke? 

Jeg har mens smerter, som om den er lige rundt om hjørnet hele tiden.. Og tisser ofte..  Og sådan var det også da jeg var i starten af graviditeten med min søn.. 

Jeg har taget 2 tests midt på dagen og altså ikke med morgen urin.. De er bragede negative.. 

Jeg tager en imorgen tidlig igen med morgen urin for at se om det gør en forskel.. Men tænker, kan det virkelig gøre så meget forskel om det er morgen urin eller ej?? 

På forhånd tak for hjælpen.. 

for at din mens snart dukker op ellers ville jeg selv tage forbi lægen, hvis der ikke sker noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.