Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusinde tak alle sammen
fru holm skriver: Efter 3,5 år er det endelig lykkedes.. er så glad.. Har døjet med kvalme i over en uge nu.. men nu er det lige som det ikke er så slemt.. enlig dejligtat lige slippe lidt..
Efter 3,5 år er det endelig lykkedes.. er så glad..
Har døjet med kvalme i over en uge nu.. men nu er det lige som det ikke er så slemt.. enlig dejligtat lige slippe lidt..
Kæmpe stort tillykke!
Er det lige pludselig lykkedes af sig selv efter 3,5 år?
M (: skriver: Kæmpe stort tillykke! Er det lige pludselig lykkedes af sig selv efter 3,5 år?
Hehe ikke helt.. jeg har tabt mig 25 kg.. og fået en normal cyklus så tog der lige 7-8 mdr. Efter jeg havde tabt mig så var den der
fru holm skriver: Hehe ikke helt.. jeg har tabt mig 25 kg.. og fået en normal cyklus så tog der lige 7-8 mdr. Efter jeg havde tabt mig så var den der
Fedt, at det hårde arbejde med vægttab gav så fantastik en belønning!
Ja det er virkelig fantastisk
men syntes de ømme bryster er knap så ømme i dag og kvalmen er aftaget lidt.. håber alt er som det skal være
M (: skriver: Fedt, at det hårde arbejde med vægttab gav så fantastik en belønning!
fru holm skriver: Ja det er virkelig fantastisk men syntes de ømme bryster er knap så ømme i dag og kvalmen er aftaget lidt.. håber alt er som det skal være
Det behøver ikke være et dårligt tegn. Mine stærkeste symptomer var fra 3+0 til 5+0 og så kom de først igen 12+0. Jeg har en lækker søn på 15 mdr. nu
Dejligt at vide.. bliver lidt bekymret når det har taget så lang tid og er første gang.
Jeg skal til første undersøgelse d. 26.. bare lang tid at vente
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128