Jer som har tvillinger som de første børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
6 svar
13 synes godt om
16. juni 2014

Miss Church

Jer som har tvillinger som de første børn og har fået nr. 3 - hvor gamle var jeres tvillinger, da i startede projekt-baby vol. 3? 

Det skal lige siges at vi SLET ikke planlægger en ny endnu! Men jeg vil gerne være gravid igen og kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer  

Vores piger er 15 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Kløver

Ved ik om det er ok jeg svarer, men du må hoppe over hvis svaret ikke kan bruges  

jeg har ikke tvillinger, men pseudotvillinger (14 mdr imellem)  den ældste fra jan 11 og den næste fra april 12, og bi venter nr 3 med ankomst om 3.5 uge, der bliver 3.5 år fra nr 1 og ned til nr 3  

Anmeld

16. juni 2014

TNBC

Miss Church skriver:

Jer som har tvillinger som de første børn og har fået nr. 3 - hvor gamle var jeres tvillinger, da i startede projekt-baby vol. 3? 

Det skal lige siges at vi SLET ikke planlægger en ny endnu! Men jeg vil gerne være gravid igen og kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer  

Vores piger er 15 måneder 

Nu har jeg ikkke tvillinger selv dog været i en familie med to sæt tvillingernpå 6år og 2,5 måneder. De valgte bevist med at vente til pigerne var selvstændige før de startede igen, hvilket var  godt da de fik tvillinger igen. De gjorde det for ikke at have 3(4) der krævende hjælp. 

Anmeld

16. juni 2014

Miss Church

Yurie skriver:

Nu har jeg ikkke tvillinger selv dog været i en familie med to sæt tvillingernpå 6år og 2,5 måneder. De valgte bevist med at vente til pigerne var selvstændige før de startede igen, hvilket var  godt da de fik tvillinger igen. De gjorde det for ikke at have 3(4) der krævende hjælp. 

Ja det tænker jeg nemlig også. Ellers kan der dælme blive nok at se til

Anmeld

16. juni 2014

VIPpigen

Der er et hold tvillinger fra december 10 i min datters børnehave. Moderen skal have tvillinger igen på torsdag, så der er ca 3 1/2 år mellem de 2 hold... 

Anmeld

17. juni 2014

TNBC

Miss Church skriver:

Ja det tænker jeg nemlig også. Ellers kan der dælme blive nok at se til

Ja tak. Det er rigeligt med et sæt tvillinger i de første år. 
Jeg mener at jeg læste for nogle år siden om en familie med to sæt tvillinger og så lige et sæt trillinger, og de var alle under 8 eller 10år... 7børn!! Hilfe!!

Anmeld

17. juni 2014

Louise H.

Min svigerfar har haft en kollega der har 3 hold tvillinger. Mener at der er 4 år mellem de første og 2 mellem de næste. Det sidste hold var vidst en upser. Alle 6 er forresten drenge :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.