kvalme kommer og går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. juni 2014

fru holm

Hej  

Jeg er gravid i uge 7. Og har døjet med kvalme næsten hver dag siden mandag.. men de sidste 2 dage har ikke været så slemt.. det kommer og går. kan ikke lade være med at blive lidt bekymret.

Er der andre der har oplevet lign. I det første stk. Tid af jeres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Mor til F

fru holm skriver:

Hej  

Jeg er gravid i uge 7. Og har døjet med kvalme næsten hver dag siden mandag.. men de sidste 2 dage har ikke været så slemt.. det kommer og går. kan ikke lade være med at blive lidt bekymret.

Er der andre der har oplevet lign. I det første stk. Tid af jeres graviditet?

Jeg havde ikke selv kvalme i starten af min graviditet, men her i slutningen, er jeg mere plaget af det.

Det er helt normalt,  at man kan opleve kvalme - specielt de første 12 uger af graviditeten. Det kan komme og gå og variere i styrke fra dag til dag.  Du behøver bestemt ikke,  at være bekymret

Anmeld

16. juni 2014

fru holm

BabyFreia skriver:

Jeg havde ikke selv kvalme i starten af min graviditet, men her i slutningen, er jeg mere plaget af det.

Det er helt normalt,  at man kan opleve kvalme - specielt de første 12 uger af graviditeten. Det kan komme og gå og variere i styrke fra dag til dag.  Du behøver bestemt ikke,  at være bekymret

Dejligt at høre. 

Har prøvet at blive gravid i ca. 3 år og så er den der endelig.. Tror bare jeg skal slappe lidt af og nyde det sure med det søde..

Tak for det hurtige svar

Anmeld

16. juni 2014

Mor til F

fru holm skriver:

Dejligt at høre. 

Har prøvet at blive gravid i ca. 3 år og så er den der endelig.. Tror bare jeg skal slappe lidt af og nyde det sure med det søde..

Tak for det hurtige svar

Der er ingen grund til at bekymre sig i hvert fald , men det er jo normalt at reagere,  når kroppen pludselig opfører sig anderledes. 

Anmeld

16. juni 2014

fru holm

BabyFreia skriver:

Der er ingen grund til at bekymre sig i hvert fald , men det er jo normalt at reagere,  når kroppen pludselig opfører sig anderledes. 

Hehe ja det er nok meget naturligt

Nu skal jeg til læge og have lavet journal d. 26.. bliver spændende

Anmeld

16. juni 2014

Mor til F

fru holm skriver:

Hehe ja det er nok meget naturligt

Nu skal jeg til læge og have lavet journal d. 26.. bliver spændende

Ja, jeg kan godt forstå at du glæder dig  

Det var først ved den undersøgelse,  at det blev virkeligt for mig, at der var et lille liv i min mave på trods af nogle meget positive teste og en del symptomer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.