Eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. juni 2014

ESV

Hej jeg har egentlig bare lige brug for lidt luft

Jeg skal på tirsdag op og forsvare min BA, jeg har fået job pr 1/7 som jo selvfølgelig er betinget af at jeg består og får min autorisation. Jeg har egentlig klaret mig fint på udd og udelukkende fået 7 og 10 taller men nu slår det mig, hvad nu hvis jeg dumper? Så er der intet job ingen penge ingen noget som helst. Tænk nu hvis jeg kvajer mig, klappen går ned og jeg bare sidder og glor på dem i 30 min?

Ej men altså, snak lige om eksamen nerver for come on hvorfor skulle jeg dumpe denne gang? Argh føler bare min hjerne er fuldstændig Tom lige nu og det er bare en frygtelig følelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Faby1989

Ved hvordan du har det! Står selv og skal på til min BA på onsdag! Jeg tror det er meget normalt at man får disse tanker!! 

Held og lykke til dig! Er sikker på det kommer til at gå fint!! 

Anmeld

15. juni 2014

ESV

Faby1989 skriver:

Ved hvordan du har det! Står selv og skal på til min BA på onsdag! Jeg tror det er meget normalt at man får disse tanker!! 

Held og lykke til dig! Er sikker på det kommer til at gå fint!! 

Tak ja det er vist heldigvis nok helt normalt!

Held og lykke til dig også hvad er du når du har bestået?

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

ESV skriver:

Hej jeg har egentlig bare lige brug for lidt luft

Jeg skal på tirsdag op og forsvare min BA, jeg har fået job pr 1/7 som jo selvfølgelig er betinget af at jeg består og får min autorisation. Jeg har egentlig klaret mig fint på udd og udelukkende fået 7 og 10 taller men nu slår det mig, hvad nu hvis jeg dumper? Så er der intet job ingen penge ingen noget som helst. Tænk nu hvis jeg kvajer mig, klappen går ned og jeg bare sidder og glor på dem i 30 min?

Ej men altså, snak lige om eksamen nerver for come on hvorfor skulle jeg dumpe denne gang? Argh føler bare min hjerne er fuldstændig Tom lige nu og det er bare en frygtelig følelse!

Drop hvad-nu-visserne. Gå op og gør det bedste du kan. Vi har, os kvinder, en tendens til at se bekymringerne i fremtiden i stedet for at koncentrere os om nutiden. Når alt kommer til alt, så er det ikke verdens undergang at dumpe. Naturligvis pisse træls, men ikke noget man dør af.

Anmeld

15. juni 2014

Faby1989

ESV skriver:

Tak ja det er vist heldigvis nok helt normalt!

Held og lykke til dig også hvad er du når du har bestået?

Pædagog �� og tak! 

Anmeld

16. juni 2014

ESV

Faby1989 skriver:

Pædagog �� og tak! 

Selv tak vi bliver glade når det er overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.