Uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juni 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg er kun 8+3 idag. Men har de sidste 14 dage døjet med meget uro i mine ben narvik når frem til aftenen. Bliver sindsyg af det

Med min datter fik jeg først denne uro langt henne i min graviditet.

Er der andre der har oplevet dette så tidligt i 2. Graviditet også?

Synes generelt denne graviditet er hård ved mig. Meget mere end den første.
Jeg er konstant træt, som i virkelig træt. Kaster op og har kvalme konstant. Og føler mig tit rigtig skidt tilpas.

Ved min datter kastede jeg op indtil uge 18. Men synes ikke at huske at jeg var skidt tilpas på denne måde som jeg er nu

Havde i også en " hårdere " graviditet 2. Gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Sahara82

Mother-love skriver:

Hej piger.
Jeg er kun 8+3 idag. Men har de sidste 14 dage døjet med meget uro i mine ben narvik når frem til aftenen. Bliver sindsyg af det

Med min datter fik jeg først denne uro langt henne i min graviditet.

Er der andre der har oplevet dette så tidligt i 2. Graviditet også?

Synes generelt denne graviditet er hård ved mig. Meget mere end den første.
Jeg er konstant træt, som i virkelig træt. Kaster op og har kvalme konstant. Og føler mig tit rigtig skidt tilpas.

Ved min datter kastede jeg op indtil uge 18. Men synes ikke at huske at jeg var skidt tilpas på denne måde som jeg er nu

Havde i også en " hårdere " graviditet 2. Gang?

Det bedste og eneste råd der virkede for mig var støttestrømper. Brugte egentligt bare min kærestes kompresionsløbestrømper, men det virkede. Det er anbefalelsesværdigt!

Anmeld

15. juni 2014

Mother-love

Sarah82 skriver:

Det bedste og eneste råd der virkede for mig var støttestrømper. Brugte egentligt bare min kærestes kompresionsløbestrømper, men det virkede. Det er anbefalelsesværdigt!

Fik du også de problemer tidligt i din graviditet?

Anmeld

16. juni 2014

Mother-love

Er der ikke andre der har oplevet det? Hvad gjorde i?

Anmeld

16. juni 2014

Frk.S

Jeg har heldigvis ikke oplevet det SÅ tidligt. Men lige nu sidder jeg oppe af samme grund... uro i benene.  Jeg er dog 36+1 i dag. Jeg har døjet med det de sidste par måneder.... og nu er det bare HVER nat. Jeg ligger i timevis og kan ikke falde i søvn for det, selvom jeg er møghamrende træt. Så op at gå rundt lidt - det hjælper, men det når at komme tilbage inden jeg falder i søvn.

Nå, men ville bare fortælle at jeg føler med dig.... det er simpelthen så frustrerende. Håber ikke for dig du skal døje med det hele resten af din graviditet.

Ud over det, vil jeg da også sige at jeg synes 2. graviditet har været hårdere på flere måder. I første graviditet døjede jeg fx slet ikke med uro i benene. Jeg har også haft værre kvalme denne gang. Og så synes jeg bare hun "trykker" mere denne gang så det er svært at få vejret osv.

Så ja, jeg synes bestemt det er hårdere 2. gang.... ud over at man også har én i forvejen man skal være der for. 

Anmeld

16. juni 2014

Sahara82

Mother-love skriver:

Fik du også de problemer tidligt i din graviditet?

Ja, og har det også en gang imellem selvom jeg ikke er gravid!

Anmeld

16. juni 2014

Mother-love

Frk.S skriver:

Jeg har heldigvis ikke oplevet det SÅ tidligt. Men lige nu sidder jeg oppe af samme grund... uro i benene.  Jeg er dog 36+1 i dag. Jeg har døjet med det de sidste par måneder.... og nu er det bare HVER nat. Jeg ligger i timevis og kan ikke falde i søvn for det, selvom jeg er møghamrende træt. Så op at gå rundt lidt - det hjælper, men det når at komme tilbage inden jeg falder i søvn.

Nå, men ville bare fortælle at jeg føler med dig.... det er simpelthen så frustrerende. Håber ikke for dig du skal døje med det hele resten af din graviditet.

Ud over det, vil jeg da også sige at jeg synes 2. graviditet har været hårdere på flere måder. I første graviditet døjede jeg fx slet ikke med uro i benene. Jeg har også haft værre kvalme denne gang. Og så synes jeg bare hun "trykker" mere denne gang så det er svært at få vejret osv.

Så ja, jeg synes bestemt det er hårdere 2. gang.... ud over at man også har én i forvejen man skal være der for. 

Puha ja kan godt huske det fra min graviditet fra Isabella. Jeg lå med en pude imellem benene det hjalp rigtig meget. Jeg ligger også med en pude imellem benene nu. Det ermest om aftenen når jeg ligger på sofaen jeg revet at blive sindsyg.
For når man føler at man har behov for at slappe af men ens ben er til technofest det er fandme ikke særlig fedt

Anmeld

16. juni 2014

Frk.S

Mother-love skriver:

Puha ja kan godt huske det fra min graviditet fra Isabella. Jeg lå med en pude imellem benene det hjalp rigtig meget. Jeg ligger også med en pude imellem benene nu. Det ermest om aftenen når jeg ligger på sofaen jeg revet at blive sindsyg.
For når man føler at man har behov for at slappe af men ens ben er til technofest det er fandme ikke særlig fedt

Jeg ligger også med en pude mellem benene - og det gør at det er lidt dejligere at ligge på siden (som er det eneste jeg kan) - men det hjælper desværre ikke en dyt på mit uro. Det hjælper som sagt at komme op og gå, men som regel kommer det hurtigt igen. 
Det hjælper også kortvarigt at strække benene helt vildt - hvilket så nogle gange resulterer i krampe i stedet for (det døjede jeg heller ikke med i sidste graviditet). 

Jeg er også ved at blive sindsyg (og TRÆT fordi jeg sover så skidt). Når man ENDELIG har fundet en rigtig god stilling, og synes at NU ligger jeg godt, så skal jeg bare blive liggende sådan, så VIL benene bare bevæge sig - ARGHHHH!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.