Hjemmeplejen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
10 svar
2 synes godt om
15. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvad laver man helt præcist i hjemmeplejen? altså der hvor man kører ud til borgerne? nogen der kan forklare mig en 7 dages arbejdsuge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

M&J87

Hjælper beboere med personlige og praktiske opgaver :-) Alt fra personlig hygiejne, rengøring til at smøre mad og tage skrald ud :-)

Anmeld

15. juni 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

Hvad laver man helt præcist i hjemmeplejen? altså der hvor man kører ud til borgerne? nogen der kan forklare mig en 7 dages arbejdsuge

Det er meget forskelligt. Og kommer også an på, om det er dag-aften eller nattevagt.

Men du giver fx medicin, vækker folk og giver tøj på, laver morgenmad, bader, så er der støttebesøg, giver støttestrømper på, rengøring osv.

Anmeld

15. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man hjælper med personlig pleje, så som bad, barbering, skifter ble, tømmer kateterposer, sengevask osv.

Hjælper dem med deres hjælpemidler, feks støttestrømper og hva de ellers lige ka ha.

Gør rent. Vh stine

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

Det er et fantastisk arbejde! 

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

Det fleste stedet arbejder man hver anden weekend dvs du har en fridag før og efter din arbejdsweekend som regel. Jeg arbejder nattevagt i hjemmeplejen, så jeg arbejder 7 dage og har fri 7 dage. Så arbejder 14 dage om måneden.

Anmeld

15. juni 2014

Ayasmor

Det kommer meget an på, hvilken stilling du har. Er det som hjælper, assistent, sygeplejerske?? Og i hvilke vagter er det?

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det kommer meget an på, hvilken stilling du har. Er det som hjælper, assistent, sygeplejerske?? Og i hvilke vagter er det?

hjælper

Anmeld

15. juni 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

hjælper

Okay Så svarer arbejdsopgaverne nok meget godt overens med hvad StineW79 har skrevet

Anmeld

15. juni 2014

N&D

Er du udd hjælper eller ufaglært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.