Skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
13 svar
3 synes godt om
15. juni 2014

FogL

Hejsa!

Er der nogle her, der har født på og blevet fulgt på Skejby sygehus (helt normale - ikke for tidlige - fødsler)? Hvad er erfaringerne?

Virker de dygtige nok, er omgivelserne rare og hvordan med smertestillende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

StudPsyk

Freyjasmor skriver:

Hejsa!

Er der nogle her, der har født på og blevet fulgt på Skejby sygehus (helt normale - ikke for tidlige - fødsler)? Hvad er erfaringerne?

Jeg har født på Skejby begge gange, og personalet har været SÅ søde og fantastiske og hjælpsomme under begge fødsler! Jeg var ikke vild med patienthotellet efter, men selve fødslen osv. var virkelig bare top dollar!

Med hensyn til smertestillende tror jeg man kan få nærmest alt hvad der er?

Anmeld

15. juni 2014

FogL

Janne T. skriver:

Jeg har født på Skejby begge gange, og personalet har været SÅ søde og fantastiske og hjælpsomme under begge fødsler! Jeg var ikke vild med patienthotellet efter, men selve fødslen osv. var virkelig bare top dollar!

Med hensyn til smertestillende tror jeg man kan få nærmest alt hvad der er?

Var du også på patienthotellet 2. gang ?

Har bare set nogle steder man ikke kan få lattergas - eller i hvert fald hørt rygter om

Anmeld

15. juni 2014

StudPsyk

Freyjasmor skriver:

Har bare set nogle steder man ikke kan få lattergas - eller i hvert fald hørt rygter om

Nej, der ville jeg bare hjem så hurtigt jeg kunne. Havde ikke brug for det. Det var andet barn og jeg havde styr på det

Jeg fik lattergas på skejby for 2,8 år siden Da jeg fødte min datter.

Anmeld

15. juni 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Kender intet til Skejby, men det er korrekt at man bl.a. ikke kan få lattergas i Randers. 

Anmeld

15. juni 2014

Sandratoft

Freyjasmor skriver:

Til fødselsforberedelse sagde jordemoderen at de gav lattergas på skejby, det har jeg da tænkt mig at benytte mig af

Anmeld

15. juni 2014

LinLin

Freyjasmor skriver:

Hejsa!

Jeg har født 2 (3) gange på Skejby og været fuldt tilfreds med behandlingen der!

Var på patienthotellet første gang med tre overnatninger (tror jeg nok)... Det var ok. Der var ingen problemer ifht mig/baby men i 2006 måtte man blive så længe og da jeg og faderen var forholdsvist unge (21 år) valgte vi at blive så længe som muligt! Anden gang tog vi hjem efter fire timer,

Anmeld

15. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Freyjasmor skriver:

Man er holdt op mange steder med at give lattergas på grund af at man har fundet ud af at der er større risiko for abort ved personalet der omgåes det i dagligdagen fik jeg af vide af min jordemoder.

jeg ved så ikke om det er fordi de har set forbindelsen eller om der er kommet viden om det.

men rent ilt hjælper også. Desværre ikke lige så meget, men giver samtidig gode forhold for kroppen pga den øgede ilt.

så ja rygtet taler sandt 

Anmeld

16. juni 2014

FogL

Tusinde tak skal i have
Det ser jo flot ud udefra men har aldrig været derinde eller mødt noget af personalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.