Søger sagsbehandler hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
11 svar
3 synes godt om
15. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvis du var sagsbehandler og du sad over for mig og jeg sagde disse ord hvad ville du så sige til mig? hvad ville du gøre? ( jeg lider af svær depression, angst og tvangstanker). jeg: jeg har det rigtig svært og hårdt med mine egne psykisk problemer. nu da min datter os lider af psykiske problemer, det har jeg det rigtig svært ved at håndtere og tror måske hun ville få det bedre af at bo hos hendes far. Jeg har to børn og har det til dagligt rigtig svært da jeg kæmper med min egen sygdom ( negative kommentarer frabedes tak)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Anonym trådstarter

15. juni 2014

B&J

Jeg er dog ikke sagsbehandler.

Men jeg ville sørge for du kom til en psykolog og din datter med nogle gange hver for sig og andre gange sammen. og kan være som du skriver det vil være en god ide hvis hun boede ved sin far men kan være hun helst vil bo hos dig du kan evt stille hende spørgsmålet.

men ja det er svært at hjælpe sine børn når man selv har det svært.

får du nogle form for medicin?

har du arbejde eller går hjemme? en støtte kontaktperson oven i ville også være super for dig.

sender dig de største krammer

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg er dog ikke sagsbehandler.

Men jeg ville sørge for du kom til en psykolog og din datter med nogle gange hver for sig og andre gange sammen. og kan være som du skriver det vil være en god ide hvis hun boede ved sin far men kan være hun helst vil bo hos dig du kan evt stille hende spørgsmålet.

men ja det er svært at hjælpe sine børn når man selv har det svært.

får du nogle form for medicin?

har du arbejde eller går hjemme? en støtte kontaktperson oven i ville også være super for dig.

sender dig de største krammer

når jeg spørger hende vil hun helst bo hos hendes far. hun er 7½ år. Jeg tager medicin i form af piller..

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

når jeg spørger hende vil hun helst bo hos hendes far. hun er 7½ år. Jeg tager medicin i form af piller..

og jeg går på uddannelse..

Anmeld

15. juni 2014

B&J

Anonym skriver:

så syntes jeg bestemt du skal se om du kan få hende til at bo hos hendes far så får du også mere luft omkring dig selv...

men syntes bestemt i begge skal have hjælp og du skal få snakket med en psykiater også hvis du ikke gør det omkring din medicin osv. og hvordan du har det

Anmeld

15. juni 2014

Isabella_mor

jeg ville nok synes at det var fint at du tænker på din datters bedste i form af at du ikke føler du give hende den optimale tilværelse pga. din egen psykiske tilstand. 

nu er jeg ikke socialrådgiver. men jeg ved at bag enhver socialrådgiver er et menneske af kød og blod med hjerte, som har valgt den uddannelse for netop at hjælpe.. og hvis du synes din datter ville have det bedst ved at bo hos sin far, og hvis faren mener og ønsker at varetage hende, så er det jo det i skal gøre...

held og lykke.. 

Anmeld

15. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg ville sige at det var super flot at du erkendte at du har brug for hjælp, og at du mener det vil være det bedste for din datter at bo hos sin far. Ville sige at det var en meget uselvisk handling at sætte din datters behov før dit eget, og indse at hun ville have det bedre et andet sted.

Og så ville jeg se hvordan jeg kunne hjælpe dig med noget behandling, psykolog, terapi e.l.

Stort kram til dig... virker som om du har brug for det

Anmeld

15. juni 2014

Leneur

Anonym skriver:

Hvis du var sagsbehandler og du sad over for mig og jeg sagde disse ord hvad ville du så sige til mig? hvad ville du gøre? ( jeg lider af svær depression, angst og tvangstanker). jeg: jeg har det rigtig svært og hårdt med mine egne psykisk problemer. nu da min datter os lider af psykiske problemer, det har jeg det rigtig svært ved at håndtere og tror måske hun ville få det bedre af at bo hos hendes far. Jeg har to børn og har det til dagligt rigtig svært da jeg kæmper med min egen sygdom ( negative kommentarer frabedes tak)

Så ville jeg tage dig meget alvorligt og handle på det. Spørge ind til om du er helt sikker på det er det bedste for dit barn og også dig. Om du har snakket med faren, hvad siger han til det og er det noget han vil bruge mod dig på sigt, når du får det bedre.
Så vil jeg sige at du er et meget ansvarligt menneske, der har indset at det bedste for dit barn, er ikke at bo hjemme hos dig, selvom det sikkert har været svært at komme dertil. Tanker til dig

Anmeld

15. juni 2014

A&F

Hej med dig ven. Jeg synes at du fortjener et skulderklap for dine tanker. Og jeg kan forstå, at du har en del du kæmper med, som påvirker dig i din forældrerolle. Kontakt voksenservice afdelingen i din kommune og ligeledes børne/unge forvaltningen. Og hvis faren er i stand til at tage sig af hende, så må det være sådan .Du er velkommen til at skrive privat til mig. Stort kram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.