Hvad er det her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

MoartilMarc

lineog4 skriver:

For mig ligner det et gnavesår, kunne enten være en body eller bluse der har siddet med syningen der og "gnaver" her i varmen, eller hud mod hud der har skrabet.

Håber også det "bare" er det og ikke børnesår, eller noget andet slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

lineog4

Håber også det "bare" er det og ikke børnesår, eller noget andet slemt

Kan være børnesår og det kan udvikle sig til børnesår, så det er vigtigt at holde det rent og også tørt.

Tror ikke det er "værre" end børnesår. Kan der måske have siddet en klat mælk et stykke tid uden i har opdaget det? For det kan også give sådanne røde plamager/sår hvor de næsten er hudløse - kan huske min mindste fik det bag øret fordi jeg ikke havde fået vasket godt nok (han hadede og hader stadig at blive rørt bag ørene)

Anmeld

15. juni 2014

MoartilMarc

lineog4 skriver:

Kan være børnesår og det kan udvikle sig til børnesår, så det er vigtigt at holde det rent og også tørt.

Tror ikke det er "værre" end børnesår. Kan der måske have siddet en klat mælk et stykke tid uden i har opdaget det? For det kan også give sådanne røde plamager/sår hvor de næsten er hudløse - kan huske min mindste fik det bag øret fordi jeg ikke havde fået vasket godt nok (han hadede og hader stadig at blive rørt bag ørene)

Kunne det sagtens være.
Men nu må vi se tiden an. Og ringe 1813 hvis det bliver værre ellers er det egen læge imorgen.

Anmeld

15. juni 2014

Cirkus1900

Kan vel også være at ikke er blevet tørret ordentligt når han har været i bad og det derfor har gjort sådan. De får nemt sådan nogle "sår" under armen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.