Er ved at være lidt frustret over den "lomme" jeg er havnet i 
Jeg testede positiv for omkring 3 uger siden, var til egen læge i midten af denne uge.
kom ind til en ny som kun spurgte om nogle af de almindelige ting, hun undersøgte mig ikke.
jeg er ikke helt sikker på hvor langt henne jeg er da mon mens har været ude af balance, dog ved jeg at det er 6+ eller der over.
fik så en henvisning til en gyn som skulle scanne mig for at bekræfte en gravilitet og finde ud af hvor langt henne jeg er.
nu har jeg så prøvet flere gange om dagen siden jeg var ved lægen at få fat i denne gyn, men deres telefon bliver ikke besvaret 
Har været inde på deres hjemmeside hvor man selv kan bestille tid online og i følge den kan jeg tidligst få en tid D. 6 august 
Nu har kæresten og jeg snakket om at tage til en selvbetalt tidlig scanning, jeg har bare den dumme tanke om at selv om vi har flere positive test at det så ville være pinligt at komme til en selvbetalt scanning og de så ikke kunne finde noget 
Har for to år siden haft en svag positiv test men da vi kom til gyn scanning kunne de kun se en kommende blødning og at de ikke mente der overhoved havde været en graviditet.
dog har jeg denne gang gået længere end den gang efter jeg har taget test og denne gang har jeg test der blev helt tydelige efter blot 2 minutter.
hvad ville i gøre i sådan en sitation.?
tak fordi i læste med, havde brug for at læsse af 
Anmeld