Hvilken cykel til 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. juni 2014

isabellasmor

Tænker sådan en med forældre håndtag bagpå ville Være smart , og så tænker jeg det skal Være en trehjulet enten de der med lad bagpå eller måske en rigtig cykel med støttehjul?  

Vores datter kan godt kører på en trehjulet med lad,  så det er ikke helt fremmed for hende med pedaler,  pt har hun dog kun selv en løbecykel,  men vi vil give hende en "rigtig" cykel i fødselsdagsgave,  spørgsmålet er bare hvor "rigtig" cykel det skal Være?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

serinasmor

isabellasmor skriver:

Tænker sådan en med forældre håndtag bagpå ville Være smart , og så tænker jeg det skal Være en trehjulet enten de der med lad bagpå eller måske en rigtig cykel med støttehjul?  

Vores datter kan godt kører på en trehjulet med lad,  så det er ikke helt fremmed for hende med pedaler,  pt har hun dog kun selv en løbecykel,  men vi vil give hende en "rigtig" cykel i fødselsdagsgave,  spørgsmålet er bare hvor "rigtig" cykel det skal Være?  

Med mindre hun er bagud i udvikling eller virkelig lille skal hun have en 12" med støttehjul... Det er det det passer en 3årig ... 3hjulede hører til før de 3 år ..

Anmeld

14. juni 2014

isabellasmor

serinasmor skriver:

Med mindre hun er bagud i udvikling eller virkelig lille skal hun have en 12" med støttehjul... Det er det det passer en 3årig ... 3hjulede hører til før de 3 år ..

Hun er ikke særlig stor, så ved ikke om en rigtig cykel vil blive for stor. Det må lige prøves inden køb i hvert fald.. 

Anmeld

14. juni 2014

serinasmor

isabellasmor skriver:

Hun er ikke særlig stor, så ved ikke om en rigtig cykel vil blive for stor. Det må lige prøves inden køb i hvert fald.. 

Serina er heller ikke af de største - det gik alligevel fint

Det lyder som en plan at prøve den først

Anmeld

14. juni 2014

Mor til Frederic og Freya

isabellasmor skriver:

Freya fik en balance cykel til sin 1 års fødselsdag og her til sin 2 års fik hun en rigtig tøzze cykel fra everton 12" i pink - med støttehjul...

Anmeld

14. juni 2014

JuniMama

Min datter har lige fået denne fra Kvickly i 3 års fødselsdags gave. De har lige sat dem ned til fast lav pris på 500kr! Og kvaliteten er faktisk rigtig god!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.