Skifter mellem positiv og negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej, de damer

Jeg håber I vil give mig jeres tanker omkring mit problem, som jeg ikke selv kan finde rundt i.

Jeg tester svagt positivt (men dog nemt nok at se) ved 4+3.

Jeg tager en test dagen efter og der er stadig en streg. Dagen efter igen er der stadig en streg. De bliver dog ikke tydeligere da jeg er oppe at tisse meget og derfor har meget lys urin, men tre dage i streg er for mig bekræftigelse nok.

Jeg tager for sjov igen en test 5+0 da vi endnu ikke kan få tid hos lægen, men den er negativ. Jamen, det er så en bio tænker jeg, sådan er det.

Jeg har i dag taget endnu en, midt på dagen, 5+3 og der var en MONSTER svag streg, men ikke sådan at man ville være 100% sikker på graviditet.

Dog er mine symptomer MEGET tiltagende, de bliver værre og værre for hver dag. Selvom hormonerne godt kan tage lidt tid om at komme ud af kroppen efter en bio, burde der vel ikke være noget tilbage når jeg to gange har stået med en negativ/næsten negativ test - for slet ikke at snakke om de meget TILTAGENDE symptomer?

Min mensturation er ingn steder at se stadigvæk til trods for at det efterhånden er 10 dage over tid.

Det skal lige siges at jeg ikke er sådan super opsat på at blive gravid så det er ikke fordi jeg forestiller mig ting og giver mig selv symptomer

Jeg tager selvfølgelig til lægen, men hvis der er nogen, der vil give deres besyv med indtil da vil jeg meget gerne høre det. Er ved at blive sindssyg af ikke at vide hvor jeg står.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Mother-love

Der er nok ikke nogen der kan sige noget omkring det andet end en blodprøve.

Men kan sige at jeg testede positivt i januar. Og der var ikke rigtig nogen udvikling på testen. Havde så en bio 5+3 og lige inden jeg begyndte at bløde forsvandt alle mine symptomer fuldstændig. Jeg ved ikke hvor høje mine tal var den første dag jeg fik taget blodprøve men to dage efter var mit hcg under 10.

Men mit råd er du ringer til din læge mandag og får en blodprøve hvis du ikke har fået din mens inden.

Men synes da det virker som om at der ikke er noget når du synes dine symptomer bliver mere kræftige.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.