Ja det var hvad Malucca blev udsat for i tirsdags
Der var både gode og mindre gode nyhed til undersøgelsen.
Malucca tog selve stikkende flot. Hun vrælede som en stukken gris, hvilke er RIGTIG GODT

FTF har en tendens til at ha´en meget høj smerte-terskel og det har Malucca også haft indtil nu. På NEO græd hun ikke, når hun blev stukken. Da vi var indlagt på den alm. børneafd. skulle hun ha´taget en urinprøve, hvor de stak en laaaaannnngggg nål gennem maven og i blæren for at trække urin ud, det sagde hun heller ikke noget til. Så det er skønt at hun endelig kan mærke smerte. (Sjov ting at juble over

Sidst hun blev vejet den 2.6 vejede hun 4,5 kg, og nu vejer hun 5,5 kg, hvilke vil sige hun kun har taget 1 kg. på, på knap 2½ mdr.

Lægen mente nu ikke der var grund til stor bekymring. Dengang målte hun 54 cm og i tirsdags målte hun 62½ cm, så hun har hvis brugt sin krudt på at skyde vejet, for lægen mente godt nok det var rigtig meget at hun var vokset med 8½ cm

Som doktor Morten siger: Malucca er en lang slank model. og forsætter hun sådan her rammer hun ind i "normal" kurven når hun er omkring 1 år.
Til 3 mdr. vaccination fik hun 41 i feber, så jeg var meget nervøs for hvordan det ville gå denne her gang. Men kl. 23.00 havde hun 38.3 i feber, så jeg gav hende lidt panodil. Men øhh hold nu k**** prutten brækkede sig helt vildt af det. Men hun fik ikke yderlige feber

Min lægen mente nu det var ret forkastligt at lægenvagten sidst ikke ville se hende da jeg ringede og var meget bekymret over at hun fik så høj feber. Noget med det kunne gå ud over leukucytterne (staves? og mens???)
Men alt i alt er 5 mdr. vaccinitation og undersøgelsen til en UG baby

Trine som glæder sig til NS Aalborg pigerne og unger kommer på vistit i morgen