Hvad nu hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
11 svar
20 synes godt om
13. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej damer,

det er nok et lidt underligt spørgsmål men har tænkt længe over det og bliver simpelthen nød til at få svar på det..

hvis nu man er 37 uger henne - og man sidder længe foroverbøjet kan man så godt komme til at skade baby, eller gå i fødsel? Jeg ved at min baby sidder med numsen nedad så jeg skal bare lige høre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Synes det er skønt folk læser indlæggene

men synes det er utroligt at ikke EN eneste af 75 kvinder har et svar 

Anmeld

14. juni 2014

esiuol22

Hej. nej tror ikke hvis du kan holde ud at sidde sådan, at det på nogen måde skader, mener Kun hvis du bliver slået falder ned af en trappe og sådan ligenden ting der i værste fald kan skade den lille, så hvis det ikke er en stilling påført ufrivilligt, og meget ubehaget eller gør undt på dig, er babyen godt dækket ind sikkerhedsmæssigt  og ingen fare eller chance for at sætte en fødsel i gang.

Anmeld

14. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej damer,

det er nok et lidt underligt spørgsmål men har tænkt længe over det og bliver simpelthen nød til at få svar på det..

hvis nu man er 37 uger henne - og man sidder længe foroverbøjet kan man så godt komme til at skade baby, eller gå i fødsel? Jeg ved at min baby sidder med numsen nedad så jeg skal bare lige høre 

Jeg kan i hvert fald ikke sidde foroverbøjet så længe at min barn tager skade, eller bliver født. Tror mine ribben tager skade inden ��

Anmeld

14. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvorfor var denne kommentar lige nødvendig? Vil du da hellere have halve svar fra nogen der ikke rigtig har et svar? 

Anmeld

14. juni 2014

Trekløver(:

Det skader ikke baby nej :-)

Anmeld

14. juni 2014

LinLin

Sandratoft skriver:

Hvorfor var denne kommentar lige nødvendig? Vil du da hellere have halve svar fra nogen der ikke rigtig har et svar? 

Jeg har aldrig lyst til at svare når folk er kommet med den der!

Anmeld

14. juni 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Altså nu var jeg en af dem der læste uden at svare. Ville du gerne ha 75 mennesker skulle ha svaret dig at de ikke ved det? Det ville da være åndssvagt!! Men her er mit svar, jeg har ingen anelse, men anbefaler at man ikke sidder i ubehagelige stillinger. Jesus!!

Anmeld

14. juni 2014

LinLin

Anonym skriver:

Hvis du nu lavede en mere sigende overskrift, så var der måske ikke så mange der var nødt til at klikke ind på dit indlæg, før de fandt ud af hvad det handlede om!

Anmeld

14. juni 2014

Sandratoft

LinLin skriver:

Jeg har aldrig lyst til at svare når folk er kommet med den der!

Nej vel? Det er ok at "oppe" sine indlæg, og så håbe at de rigtige ser det, men sådan en kommentar er unødvendig. Hvis man havde et svar, havde man jo nok svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.