Video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.874 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Mist

Hej alle sammen..

Hvis nogle skulle ha lyst til at kigge med så er der lagt et par små clip ind på facebook af min lille nye kommende prinsesse..

Alle skal være velkommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Mira0911

Skal man ikke ansøge først før man kan se dem?

Anmeld

13. august 2009

Mist

Dutte84 skriver:

Skal man ikke ansøge først før man kan se dem?

ved det faktisk ikke.. burde ha sat min profil til at alle kan se den..

du kan prøve

Maria Kristina Nørby Jensen

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

maria-norby skriver:

ved det faktisk ikke.. burde ha sat min profil til at alle kan se den..

du kan prøve

Maria Kristina Nørby Jensen

Hmm... Den vil ikke finde dig ...

Anmeld

13. august 2009

Mist

Dutte84 skriver:

Det burde du kunne nu..

Anmeld

14. august 2009

Sweet1978

maria-norby skriver:

Det burde du kunne nu..

Ved jeg ikke om hun kan, jeg kan heller ikke finde dig har prøvet både Maria og Marie og uden nogen af efternavnene for bare at få muligheder og du så måske var der men nope. Har du ikke et brugernavn/alias derinde, det er nogengange lettere at søge på. Ellers se om du kan finde mig burde dukke op på Sweet1978 som herinde eller heidi_randers@live.dk (i træt af den laver den der streg under mail-adresser man kan ikke se der er en underscore mellem heidi og randers men det skal der være sådan en her _ . Jeg hedder Heidi Rytter og vil gerne følge dig, være ven med dig på FB. Knus

Anmeld

14. august 2009

Mist

Sweet1978 skriver:

Ved jeg ikke om hun kan, jeg kan heller ikke finde dig har prøvet både Maria og Marie og uden nogen af efternavnene for bare at få muligheder og du så måske var der men nope. Har du ikke et brugernavn/alias derinde, det er nogengange lettere at søge på. Ellers se om du kan finde mig burde dukke op på Sweet1978 som herinde eller heidi_randers@live.dk (i træt af den laver den der streg under mail-adresser man kan ikke se der er en underscore mellem heidi og randers men det skal der være sådan en her _ . Jeg hedder Heidi Rytter og vil gerne følge dig, være ven med dig på FB. Knus

det er fordi man skal være i dansk netværk .. Det er fordi jeg ikke gider ALLE skal kunne finde mig.. Så den er sat til at mine venner kan finde mig og mit netværk som er Denmark.

Anmeld

14. august 2009

Mist

Ellers kan man gå ind her og kigger, der ligger os en lille film af Malou min kommende pige.

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=9127835868&ref=nf

Anmeld

14. august 2009

Sweet1978

maria-norby skriver:

det er fordi man skal være i dansk netværk .. Det er fordi jeg ikke gider ALLE skal kunne finde mig.. Så den er sat til at mine venner kan finde mig og mit netværk som er Denmark.

Fair nok, jeg havde ikke lige sat mig ind i det der med netværk, men man skal jo lære så længe man lever, har fundet dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.