Er det for sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg og min kæreste var til 3D scanning for 1 måneds tid siden. Samme sted som hvor vi var med storesøster... hvor det var gået fint og vi fik flotte billeder med hjem..

Denne gang, var det noget lort.. virkelig, er så ked af mine billeder..  Der var for lidt fostervand (ligesom med storesøster) og baby lå helt op af moderkagen  

Jeg sidder nu og overvejer om man skulle prøve igen evt et billigt sted. MEN er det for sent at få lavet en 3D scanning?? 

Jeg er 32+0 i dag.. og synes der står noget forskelligt på diverse scannings-sider.. 

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg og min kæreste var til 3D scanning for 1 måneds tid siden. Samme sted som hvor vi var med storesøster... hvor det var gået fint og vi fik flotte billeder med hjem..

Denne gang, var det noget lort.. virkelig, er så ked af mine billeder..  Der var for lidt fostervand (ligesom med storesøster) og baby lå helt op af moderkagen  

Jeg sidder nu og overvejer om man skulle prøve igen evt et billigt sted. MEN er det for sent at få lavet en 3D scanning?? 

Jeg er 32+0 i dag.. og synes der står noget forskelligt på diverse scannings-sider.. 

Knus fra mig

Jeg var 32+ da jeg var til en privat 3D skanning og billederne blev rigtig gode 

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg var 32+ da jeg var til en privat 3D skanning og billederne blev rigtig gode 

Hvor fik du lavet din?  og skal jeg frygte at baby stadig har hovedet helt op af moderkagen?

Anmeld

13. juni 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Knus fra mig

'Min' klinik scanner helt frem til fødsel. Også i 3D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.