Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Haha og det er et problem mener du?
Haha og det er et problem mener du?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Haha måske ikke, hvis det var herhjemme. .. meeeen måske idet lige er vulgært nok til et bryllup
Haha måske ikke, hvis det var herhjemme. .. meeeen måske idet lige er vulgært nok til et bryllup
Ikke hvis planen er at overshine bruden
Ayasmor skriver: Nu er sommeren endelig kommet og det har for mig betydet shopping :p skulle jo gerne have noget jeg kan være i, som samtidig er behageligt Baby vokser derudaf og jeg er desværre fortsat sygmeldt, nu frem til barsel. Det er rart, at kunne tage dagene i mit eget tempo Nu til billedet
Nu er sommeren endelig kommet og det har for mig betydet shopping :p skulle jo gerne have noget jeg kan være i, som samtidig er behageligt Baby vokser derudaf og jeg er desværre fortsat sygmeldt, nu frem til barsel. Det er rart, at kunne tage dagene i mit eget tempo Nu til billedet
Hvor er du bare fin Og sikke du strutter!
emmagirl skriver: Hvor er du bare fin Og sikke du strutter!
Ayasmor skriver: Tak skal du have Den vokser da i hvert fald i støt tempo Gad vide, hvad det ender med om 3 mdr
Tak skal du have Den vokser da i hvert fald i støt tempo Gad vide, hvad det ender med om 3 mdr
Om 3 mdr har du forhåbentlig den fineste guldklump i armene
emmagirl skriver: Om 3 mdr har du forhåbentlig den fineste guldklump i armene
Summer2014baby skriver: Må man spørge hvor du har købt kjolen? :-)
Må man spørge hvor du har købt kjolen? :-)
Putte-mor skriver: Du ser super godt ud smukke og hvor går det dog bare stærkt med maven for tiden
Du ser super godt ud smukke og hvor går det dog bare stærkt med maven for tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128