Ændring af puttetider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. juni 2014

Sabone

Halløj piger  

Håber I kan hjælpe mig lidt her  

Sagen er den, at vi længe har puttet Andreas (8 måneder ) kl. 18.40 med en godnat flaske og så har han sovet til kl. 6-6.30, men nu er han begyndt at vågne før 5 og det synes vi er for tidligt.. 

De sidste par aftner har vi prøvet at trække sendetiden til kl. 19 ca., men han vågner stadig lige tidligt, dog sover han lidt længere lure om dagen.. 

Mit spørgsmål er jo så, hvad der er bedst? 

At vi trækker ham den halve time ca eller?? Hvad kan vi gøre?

Det skal siges, at han vågner fra den sidste lur ved 14 tiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Sabone

Ingen hjælp at hente overhovedet? 

Anmeld

13. juni 2014

Bak

Sabone skriver:

Halløj piger  

Sagen er den, at vi længe har puttet Andreas (8 måneder ) kl. 18.40 med en godnat flaske og så har han sovet til kl. 6-6.30, men nu er han begyndt at vågne før 5 og det synes vi er for tidligt.. 

De sidste par aftner har vi prøvet at trække sendetiden til kl. 19 ca., men han vågner stadig lige tidligt, dog sover han lidt længere lure om dagen.. 

Jeg er ikke ekspert, men jeg synes umiddelbart det lyder lidt tidligt, han vågner fra sidste lur? Da min datter var i den alder sov hun som regel til ved 15-tiden. Så kom hun i seng kl 19. Sov så til ved 5-6-tiden om morgenen. Hun har aldrig været god til at sove længe

Anmeld

13. juni 2014

Sabone

Bak skriver:

Jeg er ikke ekspert, men jeg synes umiddelbart det lyder lidt tidligt, han vågner fra sidste lur? Da min datter var i den alder sov hun som regel til ved 15-tiden. Så kom hun i seng kl 19. Sov så til ved 5-6-tiden om morgenen. Hun har aldrig været god til at sove længe

Jeg kan virkelig ikke få ham til at sove længere om eftermiddagen!

Har prøvet alt og han vil ikke sove igen, så ved ikke, hvad jeg kan gøre

Anmeld

14. juni 2014

Sabone

123 visninger og én der gider at svare......?

Anmeld

14. juni 2014

Karina84

Hmm altså her har den store haft MANGE perioder hvor han har vågnet ved 5 tiden også før det, og om vi har puttet ham kl.19 eller 20 har ikke gjort nogen forskel...

Så jeg har desværre heller ingen råd... Selv nu hvor han er startet i BH og sjældent tager middagslur, kan han vågne kl.5 nogen dage.

Anmeld

14. juni 2014

lineog4

Jeg har aldrig haft held med at ændre sovetiden. Om de så kom i seng to timer senere om aftenen gav det intet andet end trætte børn i den anden ende.

Og nu hvor det er lyst synes jeg ofte de har vågnet tidligere også selvom der er mørklægingsgardin.

Men held og lykke med projekt flytte vågnetid, vil krydse fingre for I kan det vi ikke kunne....

Anmeld

14. juni 2014

Sabone

Jeg tror bare vi går tilbage til det, som vi hele tiden har gjort.. 

I går faldt han først i søvn kl. 19.30 og vågnede alligevel kl. 5.15, så det er da ikke ligefrem winwin..

Anmeld

14. juni 2014

Snoopy77

Sabone skriver:

Halløj piger  

Jeg har heller aldrig haft held med at ændre puttetider. Lige gyldigt hvad tid min datter kommer i seng, vågner hun senest kl. 6:15. Jo senere i seng, jo mere pylret baby om morgenen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.