nogen der kender til denne tørretrumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
21 svar
4 synes godt om
13. juni 2014

helle85

http://www.whiteaway.com/product/lg-rc8055ap3z/

eller anden god Kondenstørretumblere ?

vi har aldrig haft en kondenstørretrumblere så ved ikke hvordan de er i kvaitet i forhold til de almindelig

håber der er nogen som kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

helle85

er der slet ikke nogen som har en kondenstørretromler som som kan svare på om de er gode eller ikke er? :-)

Anmeld

13. juni 2014

Kløver

Vi har en kondenstørretumbler og er glade for den 

Anmeld

13. juni 2014

helle85

Maja84 skriver:

Vi har en kondenstørretumbler og er glade for den 

okay hvad mærke er det?

Anmeld

13. juni 2014

Kløver

helle85 skriver:

okay hvad mærke er det?

Øh godt spørgsmål det er sådan et ukendt mærke og haft den i nok 6 år, den har lige fået ny rem, ellers har eer aldrig været noget, kan lige kigge næste gang jeg skal i kælderen, hvad det er for en 

Anmeld

13. juni 2014

helle85

Maja84 skriver:

Øh godt spørgsmål det er sådan et ukendt mærke og haft den i nok 6 år, den har lige fået ny rem, ellers har eer aldrig været noget, kan lige kigge næste gang jeg skal i kælderen, hvad det er for en 

okay det var længe

vi overvejer at købe den der er link til da den er energi sparede men da vi aldrig har haft en kondens før ville jeg lige høre andres erfaring da den skal stå i soveværelset

og syntes det er mange penge hvis den ikke levede op til forventning.

min mor havde en kondens engang og syntes ikke den tørrede så godt

Anmeld

13. juni 2014

L&V

Vi har en bosh kondens tumbler og er rigtig glad for den. Vi har haft vores i 7 år nu og der har aldrig været problemer.. Vi valgte aftræk fra da vi syntes dette er nemmere

Anmeld

13. juni 2014

helle85

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vi har en bosh kondens tumbler og er rigtig glad for den. Vi har haft vores i 7 år nu og der har aldrig været problemer.. Vi valgte aftræk fra da vi syntes dette er nemmere

det lyder godt at jeres også har holdt så længe vi har også kiggede på bosh

ja det er også derfor vi vil have sådan en for ellers skal den stå ude i skuret hvis det skal være med aftræk

Anmeld

13. juni 2014

L&V

helle85 skriver:

det lyder godt at jeres også har holdt så længe vi har også kiggede på bosh

ja det er også derfor vi vil have sådan en for ellers skal den stå ude i skuret hvis det skal være med aftræk

Jeg kender virkelig ingen der har med aftræk mere.. Kondens giver bare mere frihed i og med at den ikke ska være i nærheden af afløb osv..

Vi bruger virkelig vores meget så det er heller ik fordi vi skåner den.. Den bliver min brugt 1 gang om dagen

Anmeld

13. juni 2014

helle85

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg kender virkelig ingen der har med aftræk mere.. Kondens giver bare mere frihed i og med at den ikke ska være i nærheden af afløb osv..

Vi bruger virkelig vores meget så det er heller ik fordi vi skåner den.. Den bliver min brugt 1 gang om dagen

må jeg spørge hvor i har den ståene og om den afgiver fugt og varme osv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.