Det hele startede vel mandag den 9 juni, hvor jeg havde plukveer med 10 minutters mellemrum. Kom ind til tjek på fødegangen hvor jeg havde 1,5 cm livmoderhals tilbage og fuldstændig lukket. Men fik at vide at jeg havde en gang blærebetændelse igen! Blev sendt hjem. Skulle til jm dagen efter kl 10, hvor jeg fik samme besked. Fra kl 12 begyndte plukveerne at bide, og med 5-8 minutters mellemrum. Kom til tjek igen, men samme besked som dagen før men de ville gerne beholde mig et par timer. Kl 6 blev jeg undersøgt igen da jeg synes de kom hele tiden, og så skete der ting.. Kl 19.30 var jeg 5 cm åben, og ville have epi til ryggen. Kl blev 20.45 og spurgte hvornår jeg fik den, jamen der var lige en før mig. Nå men de undersøgte mig der og sagde at jeg kunne altså ikke nå at få den, jeg var 10 cm åben.. Så ellers i gang med vejrtrækning og presseveer. Kl. 21.50 kom hun ud, jeg fik en anden grads brist og mistede næsten 1 liter blod og var ved at besvime. Vi kom over på barselsfsnittet ved 1.30 tiden mener jeg og fik ikke meget søvn den nat. Skulle lige fordøje hele oplevelsen, det gik noget stærk! Fandt ud af næste dag at min blod procent er på 5,4, så forstår godt jeg er træt og ikke helt ovenpå

Vi er i dag torsdag lige kommet hjem

Amningen gik ikke så godt, noget med mine mælkekirtler sagde en sygeplejeske. Men at jeg havde gjort et godt forsøg. Nova kom ud med 52 cm og 3138 gram. Hun har det heldigvis godt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld