TS skanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. juni 2014

Anonym trådstarter

Er jeg den eneste der først bliver skannet til NF og ikke før? Læser om mange der får ts tidligt i graviditeten men det er selvfølgelig også forståeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

lineog4

Tror jeg da ikke du er... I min første graviditet blev jeg scannet 1 gang for der var ikke nf og md, men kun en scanning jeg tror i uge 18. I min anden graviditet fik jeg nf og md og så blev der scannet da de skulle vende bebs.

De sidste to graviditeter fik jeg en del flere scanninger og også tryghedsscanninger men det var sørme ikke noget jeg var glad for at have behov for

Anmeld

12. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der først bliver skannet til NF og ikke før? Læser om mange der får ts tidligt i graviditeten men det er selvfølgelig også forståeligt. 

Hvis man har været i fertilitetsbehandling får man den gratis gennem klinikken.

Andre køber en tidlig hvis de vil scannes.

Anmeld

12. juni 2014

LinLin

Jeg har i denne graviditet fået en tryghedsscanning i uge 9, fordi vi sidst mistede i uge 14. De andre gange har jeg også først set baby til nf

Anmeld

12. juni 2014

Aabye

Trygheds scanninger er som regel selvbetalte.. Medmindre man har været udsat for noget der gør at lægerne føler det bedst at scanne før de 12 uger.. 

Jeg blev også scannet første gang til NF.. Og igen til MD.. 
Med min første blev jeg scannet igen i uge 37 og igen i uge 39.. Simpelthen fordi at jordemoderen var i tvivl om babys størrelse.. 

Anmeld

12. juni 2014

AnnaK89

Nej. En ts er ikke normalt med i "pakken". Men hvis man er usikker på termin, har mistet nogle gange før, blødt osv, så er der mange der får en ts eller køber sig til en.
Vi købte selv en, da jeg ikke kunne vente med at se om der var liv

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvis man har været i fertilitetsbehandling får man den gratis gennem klinikken.

Andre køber en tidlig hvis de vil scannes.

Det er også helt forståeligt nok.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg har i denne graviditet fået en tryghedsscanning i uge 9, fordi vi sidst mistede i uge 14. De andre gange har jeg også først set baby til nf

Kan godt forstå at I valgte at blive skannet før NF! Trist at høre at I mistede 

Anmeld

12. juni 2014

Fumbo

Jeg blev også først skannet til nf og så igen til md.

Vi var så til en ekstra i uge 30 fordi der kun er to blodåre i navlestrengen mod normalt tre. Og så skal vi til en igen på tirsdag, de holder øje med om hun vokser som hun skal og tror det er den sidse med mindre hun bestemmer sig til vi skal have flere (skannings damen)

Vi var dog til endnu en ekstra i sidste uge fordi de var i tvivl om, om hvorvidt jeg var ved at udvikle svangerskabsforgiftning - det er jeg dog heldigvis ikke umiddelbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.