VenterVanessa skriver:
Åh jeg er så nervøs. Jeg mærkede for første gang, hvad jeg tror var baby for 4-5 dage siden. Jeg har ikke mærket noget siden.
Jeg skulle have været til MD scanning i dag, men jeg har været så træt og udmattet at jeg simpelthen ikke vågnede af 2 forskellige alarmer, så skal ringe ind til Rigshospitalet i morgen og få en ny tid.
Men kan det være pga jeg er overvægtig? Synes jeg læser mange der mærker liv hver dag siden uge 16. Jeg er ved at være rigtig bange
jeg er i dag 20+0.
Er der andre der har prøvet kun at mærke liv en gang så langt henne??
Jeg er gravid med nr. 3 og mærkede "først" noget 16+2 og så gik der to uger før jeg mærkede noget igen! Nu mærker jeg hende nærmest hver dag, men tommelfingerreglen er at det først er 24+ man "skal" mærke baby hver dag.
Jeg tror ikke du behøver være bekymret, men forstår godt det er ekstra svært at lade være når du nu ikke kom til MD.
Tror der er mange ting der kan spille ind, hvordan fostret ligger, evt. overvægt, moderkagen, hvis du har haft travlt eller haft meget at tænke på eller hvis du har sovet meget. Så kan du have "misset" at mærke babyen 
Anmeld