sygeplejersker og studerende - inspiration søges :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer

Nå, jeg står overfor at skulle skrive en mindre opgave som afslutning på modul 7. Emnet er valgfrit, men skal have en enten pædagogisk, psykologisk eller kommunikativ vinkel - og jeg synes det er så svært at lægge mig på et emne

Hvad har I skrevet om? Evt andre opgaver end bare lige den på modul 7

Jeg søger kun inspiration til emne

Det ville være skønt med nogen indspark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Anonym trådstarter

12. juni 2014

LEJ

Anonym skriver:

Hej med jer

Nå, jeg står overfor at skulle skrive en mindre opgave som afslutning på modul 7. Emnet er valgfrit, men skal have en enten pædagogisk, psykologisk eller kommunikativ vinkel - og jeg synes det er så svært at lægge mig på et emne

Hvad har I skrevet om? Evt andre opgaver end bare lige den på modul 7

Jeg søger kun inspiration til emne

Det ville være skønt med nogen indspark.

Da jeg gik på modul 7 skrev vi om kommunikation med demente. 

Det var virkelig spændende. 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

LEJ skriver:

Da jeg gik på modul 7 skrev vi om kommunikation med demente. 

Det var virkelig spændende. 

Hvor er det sjovt du skriver det - det er faktisk også ét af de emner jeg har haft i spil længe.

Kan du komme nærmere ind på hvad I havde fokus på?

Anmeld

12. juni 2014

Rasta(wo)man

Hvad med at skrive om det store forbrug der er af psykofarmaka i ældreplejen. Jeg ved at dette er en af sundhedsstyrelsens fokusområder i år 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Rasta(wo)man skriver:

Hvad med at skrive om det store forbrug der er af psykofarmaka i ældreplejen. Jeg ved at dette er en af sundhedsstyrelsens fokusområder i år 

Også et rigtigt spændende emne - tak for dit forslag

Jeg tænker bare at det måske er lidt svært at lægge en pædagogisk, psykologisk eller kommunikativ vinkel over det? Altså umiddelbart har jeg ikke nogen teorier jeg kan anvende lige i forhold til det - måske skal jeg lige sove på det så kan det være jeg kan se det i morgen

Anmeld

12. juni 2014

Rasta(wo)man

Anonym skriver:

Også et rigtigt spændende emne - tak for dit forslag

Jeg tænker bare at det måske er lidt svært at lægge en pædagogisk, psykologisk eller kommunikativ vinkel over det? Altså umiddelbart har jeg ikke nogen teorier jeg kan anvende lige i forhold til det - måske skal jeg lige sove på det så kan det være jeg kan se det i morgen

Hvad med : hvordan kan vi som sygeplejesker anvende væres pædagogiske værktøjer som supplement / i stedet for psykofarmica.  

Anmeld

12. juni 2014

Dina1987

Jeg skrev noget om motivation.. Og koblede alle elementer på tror jeg havde udarbejdet en case om en overvægtig eller en kolpatient god skrive lyst

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Juan skriver:

Jeg skrev noget om motivation.. Og koblede alle elementer på tror jeg havde udarbejdet en case om en overvægtig eller en kolpatient god skrive lyst

Tak skal du have

Anmeld

13. juni 2014

LEJ

Anonym skriver:

Hvor er det sjovt du skriver det - det er faktisk også ét af de emner jeg har haft i spil længe.

Kan du komme nærmere ind på hvad I havde fokus på?

Vi havde vist nok fokus på det non verbale sprog. Kan ikke helt huske det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.