svineinfluenza - believe it or not!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2009

oo

nåh, fandme så! rektor fra Sørens arbejde har lige sendt en mail om, at en elev har svineinfluenza og hvilke symptomer lærerne skal være opmærksomme på. vi havde godt nok regnet med, at det ville komme, såe... men nu har Søren taget sin temperatur 7 gange her til aften og hver gang sir den feber og jeg har 37,5 - 37, 9 (altså minus feber), så det er da lidt hmmm! hvis han stadig har feber imorgen, så må vi jo ringe til lægen og høre hvordan og hvorledes. han håber lidt på det, så han kan få lidt mere sommerferie men vi tror nu ikke det er det, han har absolut ingen andre symptomer end feberen.

altså udover at han blev ligbleg efter han modtog mailen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

iln

Så kommer det lige pludselig tæt på.
Man høre om det i medierne, men "selvfølgelig sker der ikke noget med os". Sådan tænker vi i hvert fald herhjemme.
Selvom han ønsker mere ferie så håber jeg for jer at det kun er feber :-)

Anmeld

13. august 2009

oo

ja, det kommer lidt tæt på. jeg har det mest skidt med, at vi har planlagt besøg af min søster og niece på knap to år i slutningen af august, så jeg har lige smset hende om tingenes tilstand.
vi er nu ikke bange for ligefrem at gå hen og kradse af, men han skal jo vide dte hvis han er syg, fordi han er lærer osv. gøglet! og lidt surrealistisk! men ja ja, vi er ikke nervøse

Anmeld

13. august 2009

anna-jonas

God bedring med Søren.............håber ikke at det er Influenza H1N1. Men hvis det er, så er de fleste tilfælde heldigvis meget milde.

Anmeld

13. august 2009

NaFe

Ja vi kommer jo nok til a se og kende en del der bliver ramt a det. har selv en veninde som er blevet ramt af det....dog også en mild form og skulle bare holde sig hjemme indtil det var ovre....

Anmeld

14. august 2009

Dictes mor

Puha, jeg håber, at han er blevet frisk igen, og at det ikke er det. Jeg er selv nervøs for det. Vi får også mails på arbejde om, hvordan og hvorledes deres politik er omkring det hele. Der arbejder 3.000 mennesker fra hele verdenen og de rejser jo rundt hele tiden, så det skal nok komme. Jeg krydser bare fingrene for, at jeg ikke får noget der ligner.

Jeg håber, det kommer til at gå med ham, selvom det er milde tilfælde i DK, så er det alligevel en sygdom, man ikke skal kimse af. Du må lige holde os opdateret.

Anmeld

14. august 2009

Bondepigen

God bedring til ham. Håber ikke du rager det til dig osse... Men det er nok svært at undgå.. Håber ikke det bliver for slemt.

Anmeld

14. august 2009

oo

hejhej

jeg tror ikke det er det...jeg tror han udvikler feber af bar rædsel...han begyndte at kigge på netdoktor igår og fandt ud af, at han også var ved at dø af lymfekræft og så måtte jeg tage internettet fra ham!

men ja, jeg får det i hvert fald, for herren er tilbage på hesten..eller det er jeg, men hesten rider! - eller det gør jeg, men I ved hvad jeg mener

Anmeld

14. august 2009

Klumpe-dumpe

Altså mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.