Hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
4 svar
4 synes godt om
12. juni 2014

M&J87

Kan man ikke slette sine egne opslag ? Det kan man mange andre steder, synes at det er mærkeligt. JEg føler mig lidt udstillet på google. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

A. Nonymsen

M&J87 skriver:

Kan man ikke slette sine egne opslag ? Det kan man mange andre steder, synes at det er mærkeligt. JEg føler mig lidt udstillet på google. 

Det er jo det skønne med baby, intet bliver slettet, men til gengæld bliver alt lagt på Google...

netop derfor lavede jeg mig en (så vidt muligt) anonym profil og prøver på ikke at fortælle for meget om privatlivet osv

Anmeld

12. juni 2014

M&J87

A. Nonymsen skriver:

Det er jo det skønne med baby, intet bliver slettet, men til gengæld bliver alt lagt på Google...

netop derfor lavede jeg mig en (så vidt muligt) anonym profil og prøver på ikke at fortælle for meget om privatlivet osv

Jeg deaktiverer min profil og benytter mig af en anden forum, for det her er respektløst for dens medlemmer. Selv på facebook kan man slette og redigere i sine opslag.

Anmeld

12. juni 2014

Pikku Myy

M&J87 skriver:

Din profil ser da rimelig anonym ud. Hvordan kan det så være at du kan google dine indlæg/billeder frem? Hvad søger du på?

Anmeld

12. juni 2014

Stumpen

Hooold nu op der ville blive slettet mange tråde herinde hvis man selv kunne gøre det.. Lige så snart en blev sagt imod ville personer 8 ud af 10 gange slette tråden... ( mit bud - har ingen statistisk begrundelse for denne udtalelse ) 

skriv det du vil have ud i det offentlige - tænk over hvordan du tiltaler folk - skriv i en pæn tone - brug evt anonymiteten og så kan jeg virkelig ikke se nogen grund til at tråde eller svar skal slettes...

har du noget du vil have slettet så skriv til  staff, de plejer at være gode til at hjælpe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.