Musik til brylluppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. juni 2014

stm2812

Jer der er gift eller skal giftes, hvordan klarede I det med musik til jeres bryllupsfest? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Hullabullabulla

stm2812 skriver:

Jer der er gift eller skal giftes, hvordan klarede I det med musik til jeres bryllupsfest? 

Vi have en dj der satte udstyr op og en computer til under maden og så kom han efter maden og spillede

Anmeld

11. juni 2014

Lililili

Kigger lige med for inspiration 

Anmeld

11. juni 2014

Købmagerkonen

Jeg er ikke selv gift endnu, men hvis vi engang skal giftes vil vi have band om aftenen Jeg kender også flere der spiller i fest-band, så du må jo sige til hvis du vil have anbefalinger

Anmeld

11. juni 2014

stm2812

FruOlsen skriver:

Jeg er ikke selv gift endnu, men hvis vi engang skal giftes vil vi have band om aftenen Jeg kender også flere der spiller i fest-band, så du må jo sige til hvis du vil have anbefalinger

Tror jeg hælder lidt mere til jukeboks/musikanlæg. Men tusind tak for tilbuddet. Kommer vi på andre tanker skal jeg nok lige kontakte dig

Anmeld

11. juni 2014

Morgensol

Vi lavede en playliste til middagen og til festen på spotify. Det fungerede perfekt og vi hørte lige præcis alle de numre vi elsker! 

Anmeld

11. juni 2014

Troldemommi

Vi havde lejet en jukebox

Anmeld

11. juni 2014

MorTil4<3

selvom jeg er ung, så ELSKER jeg den gamle dille vi altid har haft i familien ved store fester i forsamlingshuse

og det er at få en af de gamle musikere ud med deres keyboard og så spille de gode gamle man kender . .

alle dem man kan skråle med på og synge så højt man vil på

og så lægger han op til en gang skål engang imellem med så loppen, eller skååååååålll eller hvad han nu kan af de gode gamle

og når han så smutter hjem, hen af en 22-23 tiden jaaa så kommer jukeboxen på arbejde, til den sidste går hjem hehe

Anmeld

11. juni 2014

Malene76

stm2812 skriver:

Vi blev gift i 2010 og havde Trio de Luxe til at spille fra vi begyndte at spise og til kl. 2. De var vildt geniale og var gode til at afstemme stemningen. Dansegulvet var fyldt af både unge og ældre hele festen. De kan varmt anbefales. 

Kh. Malene 

Anmeld

11. juni 2014

Frk.S

Vi havde hyret en DJ, som spillede stille musik til middagen, og dansemusik resten af aftenen/natten.

Det var helt perfekt for os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.