vågner op med slemme plukveer syntes jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. juni 2014

san

Nu er det anden morgen i træk jeg vågner med slemme plukveer, de er der ca 3-4 timer og så går de væk igen, men så komme der nogen stykker i løber af dagen, og så kommer de lidt mere igen om aftenen.. Kunne fødslen så ikke bare gå i gang, i stedet for det her pjat Jeg er i dag 37+0, så det måtte gerne snart ske... Andre der har prøvet noget lignende?? og gik jeres fødsel så snart i gang

Skal lige sige at jeg ikke har  urinvejsinfektion, da jeg lige er blevet tjekket for det, og kommer stadig på toilet hver morgen, så det er ikke fordi jeg har en fyldt blære...

Termin 2 juli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Mor til Ella

san skriver:

Nu er det anden morgen i træk jeg vågner med slemme plukveer, de er der ca 3-4 timer og så går de væk igen, men så komme der nogen stykker i løber af dagen, og så kommer de lidt mere igen om aftenen.. Kunne fødslen så ikke bare gå i gang, i stedet for det her pjat Jeg er i dag 37+0, så det måtte gerne snart ske... Andre der har prøvet noget lignende?? og gik jeres fødsel så snart i gang

Skal lige sige at jeg ikke har  urinvejsinfektion, da jeg lige er blevet tjekket for det, og kommer stadig på toilet hver morgen, så det er ikke fordi jeg har en fyldt blære...

Termin 2 juli

Har haft regl mæssigeplukveer i 4 uger de sidste 2 uger ret smertefulde gennem hele dagen og natten.

Og nej min fødsel er endnu ikke gået igang, har termin på tirsdag og er 2 gangs gravid, så jeg synes enlig også det ville være fint at få det overstået

Kan slet ikke overskue hvis jeg skal gå til næste tjek den 27

Anmeld

11. juni 2014

san

Mor til Ella skriver:

Har haft regl mæssigeplukveer i 4 uger de sidste 2 uger ret smertefulde gennem hele dagen og natten.

Og nej min fødsel er endnu ikke gået igang, har termin på tirsdag og er 2 gangs gravid, så jeg synes enlig også det ville være fint at få det overstået

Kan slet ikke overskue hvis jeg skal gå til næste tjek den 27

Så håber jeg da at der snart sker noget for dig ej det kan godt være lidt træls, at der ikke rigtig sker noget, når nu de her plukveer er der...

Anmeld

11. juni 2014

Clisolka

san skriver:

Termin 2 juli

I min første graviditet mærkede jeg intet til plukveer før fødslen var i gang. 

2. gang havde jeg rigtigt mange plukveer de sidste par uger, inden jeg vågnede en nat med rigtige veer  Jeg fødte 39+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.