En skøn fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. august 2009

lion

Jeg har ikke rigtig været så meget på her for tiden, da tiden og lysten til at tænde computeren ikke rigtig er der. Tillykke til Kristine med at blive ugens profil, så fortjent. Flot og skønt billede af Emil på forsiden Susanne.

Jeg vil sige mange tak for alle hilsnerne til min fødselsdag.

Jeg havde en super skøn fødelsdag, vi besøgte en veninde på landet jeg ikk har set i lang tid. Vi snakkede så længe og meget at jeg blev hæs at træk og alt det. Jeg har stadigvæk ikk fået min stemme ordentlig tilbage selvom det er 6 dage siden. JEg er også blevet total snottet. Håber bare jeg ikk skal være det resten af graviditeten.

Jeg fik de bedste 2 gaver i verden til min fødselsdag.

Hvad er verdens bedste gave, det er da når ens datter siger MOAR til en, og at jeg havde fødselsdag den dag gjorde det jo bare bedre. Hun er nu oppe på ca 20 skridt af sig selv. Hun er blevet mere modig og giver slip og gå bare.

Den anden fik jeg af min skønne kæreste og hele familien, hans og min. Jeg havde sagt jeg ønskede mig den men tænkte den er alt for dyr. Men Jacob ringede rundt i familien og de var med på den. Så jeg fik af hele familien en

En wii med sports(spil),

Sports resort (spil), ekstra

remote og wii fitness.

Totalt lækker gave at få, og ja den har været i bruge og den er rigtig god. Jeg havde siden jeg blev gravid tabt ca. 5-6 kg.

Jeg glæder mig jeg skal til NF scanning i morgen.

I må alle ha en super god aften. Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.