Totalt brokke indlæg (LANG smøre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2014

Babydrøm

TanyaGR skriver:

Så er I advaret, for nu kommer der en ordenlig portion galde fra mig!

Jeg synes godt nok ikke det er sjovt længere! Jeg kan  slet ikke nyde at være gravid længere. Jeg har bare ondt, ondt, ondt over det hele, og kan slet ikke se det skønne ved det længere. Vil bare have det overstået nu! Og så have min lille pige i armene så jeg kan nyde hende 

Jeg har så ondt i nakke/skuldre fordi jeg kun kan ligge i én stilling om natten. Har prøvet at ligge med at hav af puder, uden puder, med ekstra dyne til at støtte maven men intet hjælper. 
Jeg er så øm i hele maven grundet plukveer (der gerne  meget snart må udvikle sig til noget mere) at jeg faktisk synes det gør ondt hvergang lillepigen bevæger sig 
Mit bækken er fuldstændig smadret! De få meter der er fra badeværelset og ind på sofaen er  pinefulde at gå. Og når lillepigen en gang imellem får sat en hånd mod bækkenet og så stemmer imod, ja så sidder jeg med tåre ned af kinderne fordi det bare gør  ondt! Og det gør ondt uanset om jeg ligger, sidder eller står. Det er så ubehageligt at ligge på siden, men det er kun værre at ligge på ryggen, og maven kan jeg jo af gode grunde ikke ligge på. 
Og mine fødder er simpelthen så hævede og ømme at det er helt vildt! Det føles næsten som om jeg går på glasskår hver gang jeg tager et skridt.

Jeg føler  slet ikke at jeg kan være i min krop længere. Jeg har bare lyst til at tude og vil bare have det overstået. Godt nok er der ikke længe til termin nu (kun 12 dage) men jeg synes godt nok det er uoverskueligt at skulle næsten 2 hele uger endnu!
Denne uge kan virkelig KUN gå for langsomt! - På mandag skal jeg nemlig snakke med en læge om evt. igangsættelse senest på termin. I guder hvor jeg håber at de sætter mig igang then and there, selvom det er usandsynligt at de vil gøre noget som helst inden termin når der ikke er en medicinsk begrundelse for det. Puha, jeg synes sgu ærlig talt at det er pisse hårdt at være gravid nu. NU må lillepigen gerne bare komme!

Puha, sikke en smøre. Tak fordi du læste med, hvis du nåede så langt. Jeg havde bare brug for at få luftet lidt ud her i al min lede.

Ville lige sende en masse  til dig. Håber snart hun vil ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Daffodil skriver:

Ja, det er ikke altid en dans på roser at være gravid men jeg kan fortælle dig, at du vil takke din krop for alt det du bander langt væk nu, når du har fået din lille pige i armene 

Ja, jeg ved jo det er det hele værd, men vil bare gerne have det overstået nu..

Anmeld

11. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Babydrøm skriver:

Ville lige sende en masse  til dig. Håber snart hun vil ud  

Tak for både kram og krydsede fingre. Så håber jeg bare hun hører efter, den lille dame.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.