Hvad betyder sex for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
11 svar
14 synes godt om
11. juni 2014

mit1barn

Ja, hvad betyder sex for jer?

For mig betyder det at jeg kan jeg sige at holder af min mand/elsker ham på en anden måde en med ord.
Jeg kom bare til at tænke på det fordi, at for min mand synes at det "bare" er sex. Et punkt som skal tilfredsstillelse, og ikke andet. Han et ligeglad med om det er med mig eller en anden.

Det har jeg lært at leve med, og gennem årene ser jeg "letter" på sex end jeg gjorde som ung, hvor jeg aldrig i livet bare ville være sammen med den første jeg så, det var kun kæresten som havde adgang til mig:-)

Hvad betyder sex for jeres partner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

MorDk

For mig er sex ikke bare sex. 

Min kæreste kan godt tænke lidt sådan men som han siger: 

SEX er bare SEX men med den rigtige er det kærlighed, følelser, nærhed, tryghed, leg, hygge osv. 

Jeg føler at når jeg har sex med min kæreste så er vi ét... det er en fantastisk følelse.

Anmeld

11. juni 2014

liten-mamma

For mig betyder det at jeg kan jeg sige at holder af min mand/elsker ham på en anden måde en med ord.
Jeg kom bare til at tænke på det fordi, at for min mand synes at det "bare" er sex. Et punkt som skal tilfredsstillelse, og ikke andet. Han et ligeglad med om det er med mig eller en anden.

Det har jeg lært at leve med, og gennem årene ser jeg "letter" på sex end jeg gjorde som ung, hvor jeg aldrig i livet bare ville være sammen med den første jeg så, det var kun kæresten som havde adgang til mig:-)

For mig er sex "bare" sex, men der er da intet bedre end at have sex med en man er helt skudt i  

Anmeld

11. juni 2014

L&V

Hos os er det manden der har den romantiske forestilling omkring sex og mig der tænker at det bare er sex.

Anmeld

11. juni 2014

modesty

Sex kan være alt muligt, det kommer helt an på hvem der er med, hvordan, hvornår o.s.v.

For mig er den bedste form for sex = terapi. Jeg får mere forløsning via sex end via den bedste psykolog, når jeg bearbejder mine fantasier via sex. For vores seksuelle fantasier trækker en lige linje til de dybe lag af vores personlighed, vores traumer, vores forhold til vores forældre, oplevelser vi har haft som børn og unge o.s.v.

Dette kan ske både med én jeg elsker eller én jeg ikke har følelser for.

Men sex kan også være ømt og blidt med en man elsker, eller hurtigt og hårdt med en fremmed - eller omvendt! Jeg synes sådan set ikke at det ene er bedre end det andet, men det er meget forskellige oplevelser man kan få.

Anmeld

11. juni 2014

B&J

Sex er slet ikke bare sex og det mener vi begge her hjemme. men hvordan man skal beskrive det tror det er lige så svært som hvis jeg skal beskrive hvor højt jeg elsker min kæreste ja vi har været sammen i 6år men det er helt igennem fantastisk begge dele på 2 forskellige måder. den er en helt anden nydelse og kærlighed og følelse

Anmeld

11. juni 2014

Newsence

Sex er for mig en måde at få stillet et behov, men det er lige så meget et nærhedsbehov.

Min mand har en rigtig god måde at se tingene på som jeg efterhånden har adopteret.

sex er blot sex. det skal være sjovt, rart og tilfredsstillende. Det er i sex man kan lege, eksperimentere ol.

Derudover er der elskov: elskov gør man KUN med en man virkelig elsker. Elskov skal være nærværende, intimt, rart, kærligt ol.

Man kan godt have sex med den man elsker, men man kan ikke have elskov med en man ikke elsker...

Mig og manden har nogen gange sex andre gange elskov.

Anmeld

11. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med newsence's mands syn på det

Nogen gange er det ren og skær dyrisk tilfredsstillelse og andre gange er det med følelserne og helt dybt ind i sjælen...

Anmeld

11. juni 2014

debbie19

Hmm.. 

Jeg er nok en af de få personer der kan sige jeg faktisk ikke bryder mig om sex  

forstået på den måde at jeg synes det er dejligt at være så tæt på min kæreste og tilfredsstille ham men jeg afskyr det rigtig meget da det gør sindsyg ondt på mig.

jeg lider af Vaganisme så det er ret pinefuldt..

jeg kan ikke få lavet en gu uden at ligge og vride mig af smerte og bruger aldrig tampon af samme grund.. har været i behandling flere steder dog uden gode resultater.. 

så herhjemme er sex faktisk ikke noget vi gør i  måske 1-2 gange om året..

kæresten har heldigvis aldrig været den store sex elsker. da jeg lærte ham at kende for 5 år siden var vi begge jomfruer (ved ikke om mænd kaldes det) og han havde aldrig haft en kæreste før.. 

Så har faktisk ikke så dårlig samvittighed som vis han gik og var ked af jeg ikke gad havde sex.. men sådan er det heldigvis ikke og som han selv siger. han kan jo selv ordne det  haha nå jamen nu ligger det så på nettet haha første indlæg omkring mit total private liv 

Anmeld

11. juni 2014

Chellie

Sex kan være så meget, og for mig har det været forskelligt efter hvem jeg har været sammen med. Tidligere har det ikke sagt mig det helt store, og det har desværre også været anledning til en del parforholds-problemer, fordi det bare ikke var mig.

Med min nuværende kæreste er det helt fantastisk, og næsten en ny dimension i livet, som ikke tidligere har fyldt noget på samme måde. Det kan være hårdt, blidt, følsomt, intenst, eller bare rå tilfredsstillelse.. Det kan være med legetøj, bdsm, offentligt, eller bare ren vanilje derhjemme i soveværelset.. Han har i dén grad fået mine øjne op for, at sex kan være en fornøjelse for andre end bare manden  Og stik modsat af tidligere, kan jeg nu næsten ikke få nok!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.