Gravid, Alma skal have en lillebror.. Hjælp navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
18 svar
21 synes godt om
10. juni 2014

JH12

Godaften..

Efter en MA i januar, tør vi nu efter 2 vellykket scanninger 'springe ud' og sige vi venter en lille dreng til Decemeber, i forvejen har vi Alma fra maj 2012..

Vi snakker selvfølgelig allerede navne, og jeg er helt FORELSKET i Anton, hvor kæresten gerne vil have flere valgmuligheder, så håber i har nogle gode forsalg.. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

female

Ih da jeg så din overskrift tænkte jeg straks, at navnet Alma ville passe godt sammen med Anton. Så du må overbevise manden om, at det skal være det.

Anmeld

10. juni 2014

female

female skriver:

Ih da jeg så din overskrift tænkte jeg straks, at navnet Alma ville passe godt sammen med Anton. Så du må overbevise manden om, at det skal være det.

Glemte helt: stort tillykke med lillebror

Anmeld

10. juni 2014

Kløver

Stort tillykke

hvad med 

carl

marius

gustav

emil

ebbe

vild med Anton

Anmeld

10. juni 2014

Babydrøm

JH12 skriver:

Godaften..

Efter en MA i januar, tør vi nu efter 2 vellykket scanninger 'springe ud' og sige vi venter en lille dreng til Decemeber, i forvejen har vi Alma fra maj 2012..

Vi snakker selvfølgelig allerede navne, og jeg er helt FORELSKET i Anton, hvor kæresten gerne vil have flere valgmuligheder, så håber i har nogle gode forsalg.. På forhånd tak

Stort tillykke

Anmeld

10. juni 2014

MoarMoar

Alfred :-)

Anmeld

11. juni 2014

BabyMus

JH12 skriver:

Godaften..

Sjovt, jeg tænkte også Anton med det samme! Tillykke med lillebror for øvrigt.

Alfred
Albert
Oswald
Oskar
Marius
Carl
Conrad
Cornelius
Carl-Emil
Emil
Theo/dor
Elliot

Anmeld

11. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tillykke med lillebror

Hvad med Johan? Eller Hjalte?

Anmeld

11. juni 2014

LinLin

Anton er fint til Alma

Ellers:

Alfred
Gustav
Rasmus
Emil
Aksel

Anmeld

11. juni 2014

mmsoelberg

Godaften..

Alma og Emilio ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.