Anonym skriver:
Et barn nr 2 er mere end ønsket. Men hold kæft jeg synes det er hårdt lige nu. Og jeg har jo ikke engang fået nogen mave. Kun den der oppustet en af slagsen.
Men jeg er bare bange for jeg ikke kan klare denne graviditet. Jeg er ikke så bekymret for to børn alene. Underligt nok er det graviditeten jeg frygter.
Jeg har selvfølgelig min mor når min eks flytter. Og har også stadig ham. Da vi snakker fint sammen og han har lovet at han vil hjælpe mig det han nu kan.
Når han har vores første vil jegjo selvfølgelig slappe af og pleje mig selv. Men hvad så med de andre dage. Jeg er bange for jeg kommer til at gå og snage af min første. 
Ja jeg bruger også den tid hvor faren har vores datter til at slappe af og sådan.. Og føler faktisk jeg har mere overskud når hun så er her fordi jeg kan udskyde rengøring o.s.v til når jeg er alene..
Men jeg har heller ikke været plaget af graviditeten som dig...
Men er sikker på du kan klare det. Er jo en periode. Måske en hård en, men det "slutter" jo på et tidspunkt... Og så søg hjælp hvor du kan. Bare nogle gange have din mor på besøg til at underholde den store lidt mens du lige hviler dig eller ikke skal løbe rundt.
Vi har også set en del tegnefilm i sengen.. Ikke noget jeg har brugt før. Men nogle gange har det bare været nødvendigt og har været rigtig hyggeligt:-)
Anmeld