Spiser hun ikke lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Har en datter på 7 mdr, der næsten lige er begyndt at få flaske, da hun ikke gad bryst mere.

Men har skrevet på det vedlagte billede, hvad hun spiser på en dag.
Ved ikke hvad hun vejer, sidst hun blev vejet er 2 mdr siden og sp kommer først næste måned.

Hun trives ellers rigtig fint

Vi går efter BLW principperne med fast føde, og i dag har hun spist lidt bidder rugbrød og en kvart hakkebøf.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Mettefpigen

Neej jeg synes hun spiser fint :-) det mætter jo også mere når hun får fast føde :-) og en kvart bøf er meget godt klaret ;-) så længe hun trives og er glad så er det fint :-)

Anmeld

10. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Hej piger

Har en datter på 7 mdr, der næsten lige er begyndt at få flaske, da hun ikke gad bryst mere.

Men har skrevet på det vedlagte billede, hvad hun spiser på en dag.
Ved ikke hvad hun vejer, sidst hun blev vejet er 2 mdr siden og sp kommer først næste måned.

Hun trives ellers rigtig fint

Vi går efter BLW principperne med fast føde, og i dag har hun spist lidt bidder rugbrød og en kvart hakkebøf.

Nej det syntes jeg ser meget fornuftigt ud

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Neej jeg synes hun spiser fint :-) det mætter jo også mere når hun får fast føde :-) og en kvart bøf er meget godt klaret ;-) så længe hun trives og er glad så er det fint :-)

Mine venners børn på samme alder får 270 ml pr gang, og de får noget mere fast føde.
Så undrer mig lidt

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det syntes jeg ser meget fornuftigt ud

Mine venners børn på samme alder får 270 ml pr gang, og de får noget mere fast føde.
Så undrer mig lidt

Anmeld

10. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Så undrer mig lidt

Men hvis hun er glad og tilpas så er det jo det. Min mand spiser os væsentligt mere end mig Behov er ikke ens.

Min søn er feks en ordentlig karl og har aldrig fået større flaske end 210 ml og min datter var et lilke nips og kværnede snildt 300+

Anmeld

10. juni 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Så undrer mig lidt

Du skal aldrig sammenligne din datter med andre, for børn er ikke ens... min søn har spist Max 210 indtil han stoppede med flaske..
Som sagt så længe hun har det fint så er det som det skal være :-)

Anmeld

10. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Så undrer mig lidt

Aldrig sammenlign med andre børn. Børn er forskellige, folk er forskellige. Nogen spiser meget, andre spiser ikke meget. 

Hun spiser vel når hun er sulten, og så kan man jo ikke proppe mere i hende. Så længe hun er glad og frisk, skal du ikke tænke over det. Hvis hun er sulten, siger hun til. Tro mig. 

Anmeld

11. juni 2014

B&J

ikke alle børn spiser lige meget min dreng har altid MAX spist 150 hvis han overhoved kom op over de 100 men ja han er en små spiser men er blevet beder jo ælder han er blevet man han spiser stadig ikke vildt meget også længe du har et barn der er sundt og rask glad livlig osv så ingen problemer

Anmeld

11. juni 2014

LJMNA

Jeg syns hun spiser helt fint, mine har aldrig spist over 150 pr måltid uanset alder og når hun er begyndt at få lidt "alm" mad så mætter det ogs en go del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.